Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ny rygoperation og denne gang gennem maven

Redigeret 19 august, 2010, 16:15 i Rygsmerter
Ja, så blev jeg opereret igen da den første ikke havde den virkning som den skulle og nu viser det sig at lægen som havde opereret mig har lavet en lægefejl .... Konstane never smerter... den var displaceret.... Nu er jeg blevet opereret igennem maven d.31/5 og fået sat yderlige skuer i og nu 14 dage efter ja, så er jeg ved start... Smerter døgnets 24 timer ingen medicin der hjælper.. får 400 mg tradolan og 8 panodil.... Så nu skal jeg ind igen og gu ve hvad der skal ske med mig... Er der andre som sidder som jeg og tænker hvad kan hjælpe på en ryg som åbenbart ikke kan opereres uden at det går galt hele tiden.... Jeg er snart 36 år og tænker bare ... et levende helvede.....

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej

    Jeg er en desværre en af dem, hvor det ikke er gået godt, mangler nogen at snakke med.

    nethe
  • Indstillinger
    Jeg har desværre ikke noget der kan trøste eller opmuntre, men hvor jeg dog føler med jer.
    Jeg er 46 år og har arcolyse med spondylolistese L4-L5, alle læger har frarådet operation p.g.a. det lange forløb i min ryglidelse, men jeg har dog en acceptabel hverdag, især efter at jeg blev tilkendt førtidspension og selv kan tilrettelægge min dag.
Log in eller Registrér for at kommentere.