Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lækker husven?

Redigeret 21 juni, 2010, 07:07 i Sexfantasier
Hejsa i debatten
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Med din kones bemærkning, mener jeg egentlig, hun gør det ret klart, at det er en skøn og ophidsende fantasi, men heller ikke mere.

    Man skal virkelig gøre sig klart, hvad man gør, hvis man vil have en mere med i sengen; man skal have diskuteret alle mulige og umulige situationer, der vil kunne opstå, og mærket efter helt inde i sig selv, hvordan man tror, man vil have det med det.

    Mit forslag er, at I besøger en swingerklub, hvor der vist er nogle besøgsaftner, hvor man kan komme og "snuse" lidt til miljøet, og hvor der under ingen omstændigheder foregår noget, man ikke kan sige nej til. Tal der med nogle mennesker, der ser helt fordomsfrit på tingene. Gå så hjem og tal det igennem med hinanden, men det er afgørende vigtigt, at der ikke en, der "presser" noget ned over den anden. Selv den mindste modstand bør respekteres, for I kan risikere at ødelægge jeres ægteskab, hvis ikke I er helt klar på sådanne ting - og det gælder jer begge to.

    Held og lykke -
  • Indstillinger
    hejsa

    Tak for din besked.

    jeg får ikke min kone med på swingerklub. Det har jeg forsøgt. Hun er bange for at blive genkendt. Og da vi begge har lederjob og dermed medarbejdere under os, vil det være pinligt, hvis man møder nogle, man kender.

    Så det får jeg slet ikke hende med på
  • Indstillinger
    Ak ja. Vi bliver bombarderet med sex fra alle sider, men til trods for det, så er det pinligt tabu, og man vil helst give indtryk af, at det er noget, der foregår onsdag og lørdag i mørke.

    Jeg er om ikke 100% - så næsten - sikker på, at skulle I rende ind i kolleger, ansatte, venner eller bekendte et sådant sted, så er det i alle højeste grad også i deres interesse, at man holder sin mund, da det netop er så tabubelagt - af en i øvrigt mig totalt uforståelig grund.

    Men - mit forslag var også at I besøgte et sådant sted til et "åbent hus" arrangement, hvor der ikke foregår det mest avancerede, men hvor I netop kunne få en snak, og skulle I møde nogen, I kendte, så er det vel ikke forkert at fortælle, at I er nysgerrige, og gerne vil udvidde jeres horisont. Og helt ærligt - I er gift, og endda med hinanden, så I kan simpelt hen ikke gøre noget, der på nogen måde kan opfattes fordækt.

    Jeg kan f.eks. foreslå, at I så besøgte en klub i en helt anden landsdel på et tidspunkt, bare for at se, hvad det er.

    Men, men, men - dette viser sådan set også tydeligt, at din kone er til de vilde fantasier - og ikke til mere. Bare det, at hun ikke kan tænde på en eneste af kandidaterne på en datingside, viser det jo også. Nyd jeres dejlige sexliv, men lad være med at presse hende til noget, hun ikke er klar til.

    Jeg kan fortælle at min mand og jeg også har talt en del om at gå på swingerklub, og han har endda et arbejde, hvor han er i kontakt med overordentligt mange forskellige mennesker hver dag, og sandsynligheden for, at han ville møde en, han også vil møde på sit arbejde, er sådan set overvejende, - og det blæser han altså en hatfuld, men det er altså mig, der et eller andet sted alligevel ikke er til det, men fantasien om det - ja, den er jeg med på. Nå, måske vi gør det en dag, hvem ved?
  • Indstillinger
    Hej Lotte

    Tak for dit svar. Det er dejligt at skrive med en, der kan give svar på, hvad jeg tænker inderst inde.

    En swingerklub i en anden landsdel eller i udlandet har vi talt om. Men det er aldrig blevet til noget, fordi det skal planlægges osv. Hvis hun skulle med i swingerklub, ville hun nok, at det var sammen med et vennepar, men vi taler jo ikke om sex med dem.

    For så vidt angår profilerne på datingside, så var det ikke sådan, at hun ikke tændte på dem alle. Faktisk skrev vi et par breve til nogle af dem, men inden de vendte tilbage nogle dage efter, så kunne hun næsten ikke huske profilen osv. Så kom vi også bort fra det.

    For nogle år siden dyrkede vi også web cam sex på en udenlandsk site. Det var rigtig frækt syntes vi begge. Men det blev også "rutine" og efterfølgende blev sitet en dyr betalingskanal, så det droppede vi. Og hun syntes også, det blev kedeligt:-( Selvom jeg syntes, det var vildt frækt.

    Det lyder til, at du er mere åben over "krydderiet" i jeres sexliv, end min kone er? Har du andre gode forslag eller ideer til afprøvning, så er jeg meget lydhør

    Mange hilser mand fra 1960
  • Indstillinger
    Hej igen,

    Som du beskriver det, så er det altså dig, der gerne vil en hel del mere end din kone. Det site, I fandt, syntes I var vildt frækt, øhhhh nå nej, din kone begyndte at finde det kedeligt.

    Jeg tror egentlig ikke, jeg er til så meget mere end din kone - jeg kan også fint nøjes med de fede fantasier, men har faktisk ikke behov for at afprøve det i virkeligheden.

    Det er vigtigt, at I taler om tingene, og det fornemmer jeg bestemt også, at I gør, men når det er sagt, så skal du også passe på ikke at presse hende. I har virkelig et godt og levende sexliv, og det bør I begge værne om. Hvis du udtrykker, at det ikke er nok for dig, så kan du på den måde risikere at ødelægge noget, måske endda hele jeres forhold.

    Jeg synes da det er fint at afprøve grænser, men man skal være meget opmærksom på, at man ikke overskrider nogen, for så kan man gøre stor, stor skade, og hun kan på et tidspunkt få indtrykket af, at fordi der er noget hun ikke vil være med til, så er hun ikke god nok, og det er altså nok til at mange - især kvinder - så trækker sig helt.

    Så mit råd til dig er, at du skal lytte ordentligt til hende og respektere, at der er grænser for, hvad hun vil være med til.

    Bare det med, at der er for besværligt at finde en swingerklub et andet sted, det skal tilrettelægges osv. Helt ærligt, kan du ikke selv høre, at det nok er fordi, hun vil det altså ikke. Hvis I begge var helt oppe og ringe ved tanken, så kunne det jo sagtens lade sig gøre.

    Det samme med de der datingsider - fint at have lidt sjov og fantasi, men når det begynder at blive konkret, så har hun egentlig "glemt" hvordan han så ud osv. Nej, det er ikke det, hun vil, og det bør du respektere.

    Nyd jeres sexliv og fede fantasier, og hvis ikke det er nok for dig, så er det dig, der ikke er tilfreds i jeres liv, og så må I tage den der fra.
  • Indstillinger
    Hej med dig

    Endnu engang tak for en tilbagemelding.

    Du har nok ret i, at det er mest mig, er gerne vil ud og have oplevelser. men det er jo oplevelser, som hun får mest ud af - en ekstra fyr:-)

    Det er nok fordi, jeg er mere udadvendt og nysgerrig. Samtidig har jeg jo lyst til, der sker noget, når man har kendt hinanden i rigtig rigtig mange år.

    Men vi ser da af og til en fræk film - og vi har da også frækt legetøj. Begge dele har hun ikke noget imod, at vi tager i brug.

    Så det kan være, jeg også skal nøjes med fantasierne, da jeg ikke tror, det pludselig kommer en dag.

    Men du har ret, vi har da et dejlig sexliv - og fantasierne er med til at gøre det hele mere ophidsende.
  • Indstillinger
    Hej Lotte

    jeg glemte helt at skrive, at det er dejligt at få en anden kvindes syn på sagen.

    Da vi chattede på datingsitet - også med andre kvinder - lød det nærmest som om, det var underligt, vi ikke havde prøvet det med andre. Vi følte os nærmeste som noviecer.

    Enten er det, fordi det er stedet, hvor de erfarne mødes, eller også giver de udtryk for, de har prøvet så meget, men hvor overdrivelsen fremmer forståelsen.

    På dit første svar lød det som om, du kunne finde på det en dag (altså sex med andre) - men jeg tror ikke, det bliver til noget herhjemme
  • Indstillinger
    Hej, hej,

    Først vil sige, at jeg da er ked af, at der ikke har været andre inde i denne debat, for det ville da være fint, hvis andre kunne komme med holdninger – især til dit spørgsmål om, hvordan det så har været at prøve det.

    Jeg har den grundlæggende holdning, at hvad to mennesker (eller flere for den sags skyld) finder ud af lave sammen, kan der simpelt hen ikke være noget forkert i, så længe det ikke er ulovligt eller på anden måde krænkende, men det kræver at samtlige de involverede parter er helt med på den.

    Jeg tror, du har helt ret i, at på de der sites, hvor den slags er hovedemne, så er der en helt anden kodex for, hvad man absolut må prøve, men jeg må nok sige, at det nok alligevel er de færreste, der er med på det aller vildeste, men prale af det, kan man jo altid. Jeg tror sådan set også, at der er flest mænd, der er til de mere avancerede eksperimenter, end der er kvinder.

    For mange år siden var jeg så nysgerrig, at jeg ville finde ud, hvad det var, så jeg meldte mig ind i SMIL. Jeg fandt hurtigt ud af, at der befandt jeg mig slet, slet ikke, men det var befriende at finde ud af, så derfor synes jeg stadig, at I da f.eks. skulle prøve en swingerklub en gang – for sandsynligheden for at I finder ud af, at det måske ikke er noget for jer, er da absolut til stede, og så er det jo afprøvet. Muligvis SMIL også kunne være noget at prøve for jer. Det er jo ikke nødvendigvis noget med at hænge i en krog fra loftet og blive pisket til blods, men den verden er overordentlig stor, og man kan få mange gode fif, man så kan prøve hjemme. Da jeg var der, var det udelukkende på "hyggeaftner", hvor der var mere snak og kaffe end noget som helst andet, men jeg fik da mange vinkler at tænke over. Og jo, jeg blev også inviteret til at deltage i diverse specifikke arrangementer, men der var jo ikke nogen, der så skævt til mig, fordi jeg sagde nej tak. I øvrigt - det første der skete der, var jeg blev afkrævet et tavshedsløfte; jeg måtte ikke fortælle nogen om, hvem jeg evt. mødte, og hvis man mødte et andet medlem på gaden, så var det reglen, at man simpelt hen slet ikke hilste, så I behøver et eller andet sted ikke være så nervøse.

    Sådan noget kan I jo sagtens gøre, men jeg vil mere advare om, at I får en mere med i sengen, hvis ikke I begge er 100% med på den, for der kan der ske ubodelig skade, hvis din kone føler sig presset til noget, hun i bund og grund ikke vil.

    Nu er I begge overordnede på arbejdspladsen, og derfor må I da begge vide, hvad der kan ske, hvis en medarbejder bliver presset ud i en situation, han/hun ikke kan magte. Sådanne medarbejdere kan blive alvorligt syge af et sådant pres, og det er sådan set det samme, der kan ske, hvis du presser din kone til noget, hun ikke kan magte. Har du tænkt på den vinkel?

    Som nævnt finder jeg det både vigtigt og udviklende at afprøve grænser, men det er af afgørende betydning, at man respekterer sin partners grænse, når den er nået; man kan godt pirke ved disse grænser, for at se om man måske kan gå længere, men der skal man godt nok være meget varsom. Jeg forstår helt klart, at du bestemt prøver at rokke ved din kones grænser, men jeg er ret overbevist om, at du har nået den.

    Jeg vil egentlig foreslå, at I naturligvis taler om disse ting, hvilket I nok også gør, men så vil jeg mene, at du skal udtrykke,at du respekterer det, og så skal du nok give hende lidt ”fred”. Så kan det da være, hun på et tidspunkt føler, at det måske kunne være spændende, at prøve lidt mere, og det vil muligvis ske, når hun er helt sikker på, at det ikke handler om et pres, men om et helt regulært ønske fra hendes egen side.

    Nå, det kan være, jeg har udtrykt mig lidt kluntet, men jeg håber, du forstår.

    Varme tanker..
  • Indstillinger
    Læs hvis du RIGTIG elsker din kone: Jeg har læst dit indlæg og kan ikke lade være med skrive.
    Jeg havde det engang på samme måde som dig. Jeg elskede min kone, og vi havde det godt. Jeg ville bare have mere og mere. Jeg chattede på internettet med damer og på arbejdet til en julefrokost, fik jeg kysset og hygget mig lidt for meget. Ved ikke om du også har været der? Men en dag hvor jeg havde presset min kone i meget lang tid, gik hun med til at vi hyggede os sammen med min kammerat. Den korte fortælling er, at min kone er flyttet fra mig og jeg sidder alene tilbage. Jeg tror jeg gjode det lettere for hende at forlade mig. Jo- damer kan jeg godt få nu, men tro mig, det bliver ALDRIG det samme. Min kone har fundet sig en ny mand, som ser ud til at elske hende og hun ham. De ser meget lykkelige ud. Da hun gik, sagde hun, at det jo nok i store hele var andre damer jeg ville have, siden jeg ikke var tilfreds med vores samliv. Bliv aldrig så stor en idiot, hun tilgiver dig aldrig og jeg lover dig det ender dårligt. Og spørge andre på en sex-klub er lige så dårligt, de er der jo. Dem der ikke kunne lide det er der jo ikke. Hold dig til din eneste ene. Hvor mange kan herinde skrive, at de har holdt sølvbryllup, og har et godt sexliv og elsker sin kone...MEGET FÅ.
  • Indstillinger
    Hej Lotte

    Tak for din mail. Dejligt at få synspunkter på den debat, jeg har skabt.

    Det lyder som om, jeg presser min kone meget. Det gør jeg nu ikke. Vi taler meget om fatasien, mens vi elsker. Når vi har fået orgasme og liderligheden har lagt sig "bliver det hverdag igen". Derefter plager jeg hende ikke. Men hvis du spurgte hende, om hvad mit største sexønske var, så var hun ikke i tvivl.

    Hun kunne sagtens klare, der var to mænd, som forkælede hende. Men som hun siger, er hun bange for, jeg bliver jaloux og ikke har tænkt situationen ordentlig igennem. Derudover siger hun også, at en sådan trekant ikke skal være planlagt. Det skulle komme helt naturligt, hvis vi eksempelvis var til en fest - og ikke hvis det var aftalt og planlagt længe i forvejen.

    Hun siger, jeg tænker med "mit villatelt" fremfor med hjernen:-)

    Jeg har set en mand, som har prøvet en trekant, har svaret. jeg svarer også lige ham, så kan det være, du måske har bemærkninger til, hvad jeg skriver til ham.

    Mange hilsner mand60
Log in eller Registrér for at kommentere.