Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

er bange for jeg er gravid HJÆLP!!!

Redigeret 12 juni, 2010, 07:53 i PMS og menstruation
Vi var beskyttet jeg havde givet ham et blowjob før og sunket han sperm så der gik længere tid inden han kom for han plejer at komme hurtigt så gik han ud og vaskede og så ventede vi lidt inden vi satte kondomet på og han kom helt ind i mig måske er kondomet gledet nogle cm men gør det noget ? han fik ikk udløsning da jg blev for bange og ville stoppe...
jeg lider af søvnproblemer og nervøsitet ...er tit deprimeret og sådan og nu tænker jeg også om jeg er blevet gravid..

Jg tør intet sige til mine forældre og tør ikke snakke med lægen eller købe graviditets test...

please svare...er vildt bange :'(
jeg er vildt bange og kigger og rører men der er slet intet...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du kan ikke blive gravid af at sluge hans sperm, den skal den anden vej ind før man bliver gravid af det... og eftersom han ikke kom oppe i dig, lyder det ikke ret sansynligt, at du skulle være blevet gravid den aften!

    -men, du er jo total bekymret, så tag lige dig selv alvorligt og køb en graviditetstest... for prøv lige at tænk på, at det er bedre at være bekymret over noget der er reelt, end noget du i grunden ikke ved, om er værd at bekymre sig over!
    Ingen herinde kan give dig et svar på om du er gravid, kun om det er sansynligt eller ej, så tag en test og få det overstået, det er den eneste måde du kan få et klart svar på.
    Snak evt. med en god veninde, tag hende med op og køb testen og så kan i tage den sammen... det er altid godt med lidt støtte i sådan en situartion, så kan man også lave lidt sjov og grine af det bagefter... det gør situartionen knap så ubehagelig.
Log in eller Registrér for at kommentere.