Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Et slags anfald, aner ikke hvad det er, eller kategori

Redigeret 11 juni, 2010, 10:45 i Åben debat for kvinder
Hej alle sammen,
jeg er en pige på 17 år der siden 7-8 klasse har haft nogle mystiske anfald. dog er jeg først begyndt at tænke over det nu (ved ikke hvorfor)

Det er et underligt anfald og jeg vil mene det er i disse 5 trin det foregår.

Trin 1.
jeg husker et eller andet der skete for længe siden... bagefter glemmer jeg hvad det er... men har efterhånden regnet ud at det er et gammelt minde fra et spil jeg spillede, eller en drøm fra et spil.... men ved ikke hvilket eller hvornår det var.

Trin 2.
Føler mig svimmel og omtåget. Ikke besvimelsen.

Trin 3.
Varme...kogende varme.... føler jeg eksplodere...
men noget ikke at måle da det var højst så det blev kun 38.2 i feber (vil mene den nok var omkring de 39 da det var højst eller mere)

Trin 4.
Afkølet igen... normal temperatur.

Trin 5
Hovedpine. Ligger i panden og så i et slags timeglas om til bag hovedet (nakken)

Andre facts.

Dette forekommer når jeg ligger ned, sidder ned eller står op
Det sker uregelmæssigt og startede første gang i 7-8 klasse
dog sker det faktisk sjældent. mindst 1 gang om året.

Det er sket i går aftes kl 19:30 ca. (dato. 10 juni)
I dag kl 12 ca og 14 ca. (dato. 11 Juni)
i morges kl 12 ca. der sagde jeg det til min mor... bagefter havde jeg glemt hvad jeg sagde, det ved jeg for hun kom ind og spurgte... jeg kunne huske jeg havde haft det, og jeg kunne huske det var sket... men hvad jeg sagde til hende havde jeg glemt

Alt dette sker inden for 5-10 minutter.

Hvis der er nogen der har nogen som helst ide om hvad det er, må i gerne være så venlige at skrive det ned... og ja jeg har tænkt mig at gå til lægen med det
Log in eller Registrér for at kommentere.