Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Fra utro til ærlig. Kan man vinde en pige tilbage ?

Redigeret 22 juli, 2010, 10:37 i Utroskab
kan man godt vinde en piges hjerte tilbage ved at vise hende man er et ordenligt menneske og troværdig.
hvis man har været hende utro med prostituerede og selv har indrømmet sine fejl for at starte på et frisk ?

Er det virkeligt muligt at vinde pigens hjerte tilbage ..

Jeg vil meget gerne have svar fra personer som har været udsat for det eller kender nogen eller har nogen form for kendskab til dette .

Mvh En ulykkelig fyr.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis min kæreste havde været sammen med en anden (uanset om det er prostitueret eller ej), ville han få sparket og ikke have en chance igen (han har været ved det, dvs snakket om det med den her kælling der ville bolle med ham, men de nåede ikke længere og nu har han cuttet kontakten, havde de gået længere, ville jeg ikke se ham igen, så har prøvet lidt af det med utroskab)
    der er andre fisk i havet for hende, du er ikke en der er værd at vente på! eller vende tilbage til!
    "Gå aldrig tilbage til en fuser"
  • Indstillinger
    Hmm, kvinder er megt individuelle, ligesom vi også kan været meget ens.
    Men, om hun tager dig tilbage handler nok mere om hendes personlige indstilling til utroskab, emd det handler om din indrømning af utroskabet.
    Nogle kvinder tilgiver det, andre ville aldrig gøre det.
    Men, du skal ihvertfald nok give hende noget tid og plads til at finde ud af det hele. Det hjælper ikke at presse hende, da hun måske bare går i modsatte retning!
    Men, fortæl og vis hende selvfølgelig jævnligt hvad du føler, hav tålmodighed.
    Håber det bedste for jer begge to...
  • Indstillinger
    Hej.

    Det er meget svært at vinde sin pige eller mand tilbage når man har været utro.
    Jeg har selv været min mand utro, jeg gjorde den fejl jeg ikke fortalte ham det med det samme, det er meget vigtigt.
    Jeg prøver også på at vinde ham tilbage, og lige når man synes det lykkes, kommer der altid et eller andet, hvor han begynder at tvivle på mig om jeg vil ham, hvad jeg jo ikke kan forstå, da jeg fra dag 1 har fortalt at det er det eneste jeg ønsker.

    Men det er vigtigt, at du giver hende tid, men samtidig skal du være sikker på at hun også vil kæmpe for jeres forhold, og hun ikke bare bakker ud, lige så snart hun synes der opstår problemer, for det vil der gøre.
    Jeg vil foreslå at jeg prøver par terapi, for der er jo en grund til at man er utro.
    Min mand ønsker desværre ikke terapi, hvad der nok bliver grunder til at det ikke lykkes.

    Lige nu sidder jeg, skal til fødselsdag, hvor han også skal med, for en uge siden sagde han, at han var sikker på, at han ville mig og kæmpe for forholdet, men så bestilte jeg en rejse til hele familien til efterårsferien, hvor han så igen føler sig presset, og er ved at bakke ud af det hele.
  • Indstillinger
    Min mand har været mig utro, så jeg taler desværre af personlig erfaring når jeg siger at det ikke bliver nemt.
    Selvom din kæreste virkelig ønsker at tro på dig og give dig en ny chance har din utroskab inviteret tvivlen og usikkerheden ind jeres parforhold. Det er utroligt svært at genvinde tillid og følelsen af oprigtig kærlighed når man er blevet svigtet. Jeg bliver ved med at opfatte ham som illoyal og har svært ved at forbinde hans valg med kærlighed til mig.
    Det eneste jeg kan sige er, at du må være 100 % ærlig for der er ikke plads til mere tvivl. Derudover må du vise, i både ord og handlinger, at du virkelig vil hende - også når bølgerne går højest. Stå ved at du har lavet en fejl og prøv ikke at bortforklare den med "dumme" undskyldninger.
    Som sagt tror jeg ikke det bliver nemt, men det lykkes dog for nogle par at overvinde en sådan krise.
Log in eller Registrér for at kommentere.