Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Taget en istedet for en anden? Hurtig hjælp? :S

Redigeret 10 juni, 2010, 07:24 i Prævention
Opdagede idag da jeg skulle tage min p pille at jeg havde taget en anden end dem jeg er på..
Har to pakker, en for uren hud og nogle alm. - Havde så taget den alm. igår da jeg begyndte igen efter pause.

Skal jeg så tage den nu for uren hud eller forsætte på alm? Hvad med beskyttelse? Beskytter de ikke, når det er forskellige mærker? Eller er det okay bare så længe man ikke glemmer en?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ring og spørg din læge...
  • Indstillinger
    Kl 12 om natten ;)
    Valgte at tage den for igår - selvom jeg havde taget en, også den for idag, af den slags jeg skal tage. Også vil jeg hellere tage en idag også så jeg ikke misser en :)
  • Indstillinger
    Undskyld, men får du to forskellige slags p-piller? En slags mod uren hud, og så en anden som prævention???

    Det virker da meget mærkeligt, at det skulle være nødvendigt med begge slags på en gang.

    Eller hvad??

    Men en ting er vel rimelig sikker - du burde således få mere end rigeligt af hormoner til at forhindre graviditet. Jeg synes da du skal tale med din læge om det her, for det er bestemt ikke godt for din krop med forskellige p-piller samtidig, eller også har jeg misforstået det hele.
  • Indstillinger
    Jeg får ikke to p piller samtidigt :)
    Men jeg har to pakker liggende, den ene har jeg fordi jeg startede med at have dem men skiftede så over til dem imod uren hud.
Log in eller Registrér for at kommentere.