Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

gravid eller kan der være noget andet galt?

Redigeret 8 juni, 2010, 14:13 i Snart gravid
Hej..
Gennem de sidste 2-3 uger har jeg gået med en meget mærkelig følelse i det nederste stykke a maven, helt nede omkring æggestokkene og min mave har været hævet. Ydermere har jeg enormt ømme bryster, hvilket jeg ofte har, men bestemt ikke så lang tid af gangen. Mit humør svinger utrolig meget og jeg kan begynde a græde over det mindste.

Jeg bruger p-plaster, men grundet en del uventede ting, gik der 5 dage, før jeg fik det sat på. Min kæreste og jeg holdt ikke igen eller beskyttede os på anden måde i den periode.

Jeg tog en test for lidt over en uge siden, som var negativ. Men så kommer min mor og fortæller mig, at da hun var gravid kunne de ikke måle noget som helst før 3 måneder henne.. jeg læste lidt på nettet og det sker faktisk for ca 5% a gravide kvinder..

Jeg er v a blive lidt små tosset og v ikke hva ben jeg skal stå på..
Er der nogen der har prøvet noget a det samme?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg syntes du skal tage til lægen og få en snak og blive undersøgt. Hvis du IKKE er gravid, så er der vel en infektion eller andet i vejen siden du er hævet i underlivet. Lægen bør også kunne se/mærke om der er tegn på graviditet ved en gynækologisk undersøgelse.
  • Indstillinger
    det er nok det der skal til for a gi mig lidt ro i tankerne.
    mange tak for det hurtige svar:)
Log in eller Registrér for at kommentere.