Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Vinde min kvinde tilbage. Hjælp.

Redigeret 9 juni, 2010, 10:57 i Utroskab
Jeg er en ung fyr på 21 år .
Som har været i et forhold siden 2008.
jeg bor i KBH hvor hun bor i jylland.

Det hele startet med at min kærste havde fyret nogle små løgne af til mig da vi begge 2 er meget jaloux tyber.

Hun sagde hun var på cafe med sin veninde hvor hun var sammen med nogle drenge og veninden.
der var intet utroskab over det eller noget men bar løgn.
det sket optil flere gange men jeg vidst intet.

Og hendes familie accepteret mig slet ikke da jeg var fra et andet kultur.
Så hun prøvet og sluge en masse piller for at få stressen væk men det lykkeds hende ikke (HELDIGVIS).
og hun blev fri fra hospitalet efter 3 dage hvor derefter hun skulle ud og rejse med familien .

Inden hun rejste med familien sagde hun at vi bliver nød til at stikke af sammen når hun kommer hjem før vi kan få et lykkeligt liv.
det var det aftalen var.

Hun var væk knap 2 måneder hvor imens hun var på rejsen begyndte hun og være helt forandret.
meget ligeglad kold og slå endda op.
Og pludselig ser jeg en billed af hende på nettet hvor hun sidder med en fyr i en bil så troed jeg at hun havde fundet sammen med en i udlandet og derfor gik amok.

Jeg valte og tag kontakt til hendes veninde hvor vi snakket lidt om hvad der var sket osv og jeg kom til at fortælle hendes veninde nogle ting som hun havde fortalt mig om hendes veninde.
og der begyndte hendes veninde og fortæl mig at hun havde mødtes med sin eks kærste og hun havde mødtes med flere fyre (DOG UDEN OG VÆRE MIG UTRO).

Plus jeg fik en del af vide omkring hende og hendes fortid .. så jeg følte jeg levede i et løgn.
de 2 veninder blev uvenner pga mig.
og jeg blev meget hævn tørstig over at leve i et løgn.

jeg prøvede og snak med hende og gøre alt godt igen for at få mit hævn.
Så jeg tog afsted til Thailand sammen med mine venner hvor jeg var sammen med 2 prostitueret.
og kom hjem med dårlig samvittighed.

efter alt dette holdte jeg det hemmeligt .
og vi begyndte og få det godt uden jeg selv var klar over det.
jeg blev dybt forelsket i hende.
hun stak af hjemme fra og flyttet sammen med mig
hvor efter et par månder jeg valgt og fortælle hende alt.
men jeg started med at sige jeg kun var sammen med 1 der nede.
hvor der var 2.

Vi havde det skidt hun skred fra mig men jeg kæmpede og kæmpede.
og flyttede tilbage til jylland.

Tilsidst begyndte vi og få det godt indtil jeg var i jylland hvor hun sagde at sværg virkelig på den person du elsker mest i verden om at du ikke skjuler noget fra mig.

Så spyttet jeg det op.
og nu er hun gået fra mig.
Jeg ved virkeligt ikke hvad jeg skal gøre uden hende.

Hun er mit liv.
jeg har tabt 2½ kg på 3 dage pga jeg har savnet hende så meget .

Jeg gik bla. på togskinner for at komme væk men hun løb efter mig og sagde hun vil med mig hvis jeg blev ved med at ha den tanke .
jeg vil ikke skade hende overhovedet.

Jeg får tit selvmords tanker .
og jeg føler hvis jeg ikke ender sammen med hende er jeg færdig.

ER DER VIRKELIG IKKE EN DER KAN HJÆLPE MIG MED AT VINDE MIN KVINDE TILBAGE!!!!!!!

Der er intet jeg ikke vil gøre for hende sagde endda til hende at hun skulle ligge et lagt række kul og tænd ild til det og er villig til at gå over det i bar tær for at vise hende min kærlighed er ægte.

Jeg er ikke psykisk syg men bare forelsket hvad SKAL JEG GØRE???????

MVH Den uærlig kærste.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære du.

    Den første kærlighed er grum.
    Alle tror, at det vil vare for evigt, og at man aldrig vil kunne elske en anden. Men sandheden er, at det er de færreste forhold der holder evigt, og at vi alle kommer over vores hjertesorger igen.
    På din alder udvikler man sig meget, og det er derfor naturligt at vokse fra hinanden. Hvis hun var på ferie i 2 måneder, har I begge ændret jer i den tid, og den vilde ungdomsforelskelse varer ikke evigt - det er bare en skam, at den ikke slutter hos begge parter på en gang. For det gør da enormt ondt at sidde hvor du sidder nu.
    Og det er derudover svært at vedligeholde et forhold når man bor i hver sin ende af landet.

    Det er ikke sundt for et forhold, at du er så jaloux, at din kæreste lader være med at nævne, at hun er på café med nogle venner, fordi du vil blive sur/ked af det hvis hun hænger ud med andre fyre. Det er da helt naturligt at have venner af begge køn. Og hun har jo ikke løjet ved at sige, at hun var sammen med sin veninde. Hun har bare ladet være med at sige, at hun var sammen med nogle venner. Formodentlig for at undgå din jalousi. Det er ikke en løgn.

    Du bliver ved med at understrege, at hun ikke har været dig utro selvom hun har mødtes med andre fyre (hendes venner, formoder jeg) og en ekskæreste. Hvad i alverden er problemet så? Må man ikke have et socialt liv hvis man er kæreste med dig?

    Jeg håber, at du huskede at bruge kondom med de prostituerede i Thailand. Hvis ikke, så skal du se at komme til lægen og blive kontrolleret for kønssygdomme.

    Du skal snakke med dine forældre eller nogle venner om det her. Lad vær at sidde alene når du er så ked af det. Og tillad dig selv at være ked af det. Det må man gerne. Græd når du trænger til det. Det vil være godt for dig at være sammen med familie eller venner, og hvis du bliver ved med at have selvmordstanker, så skal du især være sammen med nogen. Ikke i byen og være fuld, men bare være hjemme med nogen i nærheden, som du kan græde ud hos.
    Du kan også ringe til eller møde op på en psykiatrisk skadestue for at tale med en når du har det rigtig skidt og har selvmordstanker. Oplysningerne finder du her: http://www.netdoktor.dk/tema/sorg_krise/psyk.htm

    Mvh Ana
  • Indstillinger
    Hey Ana tak for dit svar.

    Ja jeg understreger optil flere gange at hun ikke har været mig utro.
    Men at lyve så tager man det 10.000 gange tungere.

    Jeg har brugt kondom.

    Min Kærste / Eks.
    Vi elsker stadig hinanden.
    Vi har ikke lyst til at vokse væk fra hinanden hun vil bare have nogle råd til at hvordan hun kan komme over det.

    Hun må sagtens have drenge venner og pige veninder så længe jeg ved det.
    Hvis tingene bliver skjult for mig så føler jeg at der gemmer noget mere bag det.

    Det svært og finde en kvinde som du både kan være kærster med og have som bedste veninde samtidigt.

    Vi er ikke sammen nu og har ikke været det i 3 dage.
    Men vi snakker stadig godt sammen og vi siger vi elsker hinanden og jeg gøre hende opmærksom på at jeg vil gøre alt for at blive den bedste mand nogen sinde og det vil jeg virkeligt.

    Men hvis nu hun skulle have nogle råd til at komme over det numer jeg har lavet hvad kunne det være ?

    Jeg har min mor som jeg kan græde ud hos.
    Men den savn og den varme de tanker og minder jeg har med hende ka ikke samlignes.

    Vi var virkeligt et par som alle var Jaloux over både hendes veninder og mine venner.

    Jeg ved helt seriøst ikke hvad jeg gøre.
    Det simple grund til at jeg ikke begår selvmor er at hun også kommer til det.
    og jeg vil på ingen måder skade hende, Så rent faktisk er jeg i et liv for hendes vejne.

    Hun siger godt nok at hun har brug for lidt tid til at tænke over hvad der skulle ske fordi vi skulle giftes om et par måneder da hendes familie endelig accepteret mig.

    det er godt nok sidste sommer det skete og jeg holdt det hemmeligt indtil november måned.
    Men vi begyndte og få det rigtig godt sammen indtil hun sprugt om der var noget jeg skjulte fordi jeg blev stresset over da vi snakket om vores bryllup.

    Så fortalt jeg hende det fordi vil ikke i et ægte skab som skal starte med et løgn.

    Mvh Utro hater.
  • Indstillinger
    Eftersom det er dig der har været sammen med prostituerede, så bør det jo være hende, der må finde ud af, hvordan og om hun kan være i et forhold med dig efter det.
    Jeg syntes bare ikke, at det lyder som om, at I bør blive gift. Helt ærligt, du bor i København og hun i Jylland, og I er nødt til at prøve at bo sammen først. Der er stor forskel på at være kærester og på at leve sammen. Og jeg må endnu en gang sige, at I er meget unge.
    Det vil også gøre det hele meget nemmere at I stille og roligt kan genopbygge jeres forhold, så flytte sammen og når/hvis det så stadig skal være jer, kan I blive gift senere hen.
  • Indstillinger
    Altså hun siger til mig at hun vil have tid til at tænke over det ..
    Hun svare ikke på mine smsere hun har blocket mig på msn og facebook.
    Hun siger hun vil bar have tid.
    Men hun har idet mindste set min god side efter det er sket i et halv år.
    Hun ved at jeg slet ikke er den idiotisk kærste jeg var engang.
    Jeg tænker på hendes glæde før mit og det var sådan set mit måde og give hende et godt liv på.

    Men hun tvivler på min kærligheden og mener at jeg altid vil være beskidt og klam og en luder jeg er .'

    Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre.
    Jeg savner hende bar så meget.
    Ja jeg ved jeg kan komme over hende men jeg vil SLET SLET ikke komme over hende.

    Er der på ingen måder hvor jeg kan få det godt med hende på.
    Hun ved godt at jeg er en god mand nu :(
    Hvis man ikke har lavet fejl i livet så er man perfekt og det er der jo ingen der er .
    jeg har virkeligt lært af min fejl ved ik hvad jeg skal gøre.

    Mvh Den ulykkelig kærste. / eks.
  • Indstillinger
    Du får hende ihvertfald ikke tilbage ved at stalke hende, det er helt sikkert. Hun vil have tid, og tid må du så give hende. Når hun har blokeret dig på messenger og facebook og ikke besvarer din sms'er, så skal du altså lade være at kontakte hende.
    Find noget at bruge din tid på, så du ikke har for meget tid til at sidde og spekulere. Håb på, at det ordner sig, men lad hende være så hun får ro til at mærke om hun savner dig - ved at overdynge hende med sms'er bliver hun da bare irriteret. Ingen kontakt er den bedste måde at få ro til at mærke efter hvordan følelserne er - og det vil formodentlig også være bedre for dig.
  • Indstillinger
    men tænk i alt det tid hvis hun tænker eller føler at jeg slet ikke savner hende eller slet ikke kæmper for hende
    og hun tror jo sikkert at jeg render rundt og nyder mit liv.

    Jeg har været sygmeldt fra 3 arbejde i 3 dage nu pga jeg ryster hele tiden.
    jeg prøver og tag tingene med ro.
    Idag er det den første dag i mit liv hvor jeg ikke har hørt hendes stemme eller ringet til hende eller skrevet til hende.

    Men er bare bange for i det tid hun får lov til at tænke at hun kommer over mig og møder en anden som hun tror ka give hende mere glæde end jeg kan .

    Jeg ved snart ikke hvad jeg har tilbage af muligheder.

    Idag kontaktet jeg Rasmus Seebach for at høre omkring hvorfor det er han har sunget de slags sange om han har gået det igennem som jeg er ved.
    og hvis ja så om at det lykkeds for ham at overbevise sin elskede om at han virkelig elsker hende !

    JA jeg er virkelig fortabt.

    :(

    Mvh Den ulykkelig,
Log in eller Registrér for at kommentere.