Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

grim forkølse efter skimmelsvap

Hej Netdoktor
jeg er gået hen og blevet forkølet for 10 dage siden det var kun de første 3 dage jeg havede feber(38,7) og kan ikke komme af med den jeg har det ligner betændesel, det der kommer ud er helt gult/grønt og det stopper næsen heletiden så jeg har pudset næse en del ja så meget at jeg får næseblod nu er jeg slået over til næse skyl for at skåne min næse(min sidste omgang næsebold var 1,5 time og en masse prikken og stikken i hjertet og det ville ikke stoppe så jeg kørte på skadestuen var der 5 timer og så var det holdt op så kunne de ikke hjælpe mig men jeg fik da lavet et ekg og fik taget blodtryk alt vel)
jeg har været til øre,næse,hals læge for at få brændt mit højre næsebord da jeg fik næseblod heletiden.
nu hvor jeg har tilstoppet næse, når jeg sover så er min hals helt smadret gør ondt når jeg synker og er meget hæs. jeg har konstant hovedepine, og dur abselute til intet.
jeg har for ca 3 år siden boet i en rigtigt grim skimmelsvamp bolig, hvor jeg var rigtig syg lang tid efter og lider stadig af nedsate lunger sidste luft test sagde 80%. derefter har jeg oplevet disse forkølser ca hver ½ år og kan næsten ikke komme af med det. har i nogen forslag eller nogen jeg kan henviset til
på forhånd tak
mikkel johansen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Tror du skal stille spørgsmålet i brevkassen. Dette er til debat.
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg tænker på, om du har fået foretaget en pusteprøve for at se, om du har fået bakterier i maven? Man kan få en henvisning hos lægen. Jeg havde engang mistanke om, at jeg havde ondt i halsen og var tit forkølet pga. mulig skimmelsvamp. Jeg blev sendt til ambulatorium og fik taget pusteprøve. Den var negativ, så det viste sig at være spiserørskatar (eller brok). Her har man ligesom halsbrand, og det er værst når man ligger ned. Man kan også have problemer med at synke, og det kan også gøre ondt, når man synker.

    Tag endelig en tur til lægen og fortæl ham/hende om symptomerne.
Log in eller Registrér for at kommentere.