Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er lugtende udflåd efter samleje normalt?

Redigeret 11 oktober, 2010, 13:42 i Kvindelige sexproblemer
Hej.

Efter sex med en fyr får jeg en smule udflåd, nogle gange gulligt, andre gange gennemsigtigt, og der lugter ret dårligt dernede. Som hvis man ikke havde vasket sig længe, lidt af sur tis/fisk... Ikke så lækkert. Samtidig svier det lidt dernede. Ikke smertefuldt, bare lidt ømhed. Det sker hver gang han er kommet op i mig, men det sker ikke hvis vi bruger kondom. Jeg tisser som regel efter, men ikke altid lige minuttet efter. Alligevel får jeg det der problem i et par dage efter. Det varer 3-4 dage. Er det normalt??? Min veninde siger det er kroppens måde at udskille affaldsstofferne på. Men kan det virkelig være rigtigt at det skal være sådan i flere dage efter? Det er ikke kun den ene fyr det sker med, det er sket med andre også.

Ved ikke rigtig om det er normalt, er ikke så erfaren... Håber ikke der er noget galt, er lidt bekymret!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Du skriver, at du får det der udflåd lige efter samlejet, og kun hvis han kommer i dig. Det syntes jeg lyder som om, at det er resterne af sæden der løber ud. Og hvis det er det, så er det altså meget naturligt. Det der sæd forsvinder jo ikke bare i dybet... hehe... og, tjaa, altså lugten kan måske komme af, at man har gnedet kønsorganerne mod hinanden og har blandet lidt væsker... såå, ville være sært hvis det ikke lugtede! Men det jeg beskriver, sker lige efter samlejet, og varer jo ikke i flere dage.

    Når du nu er bekymret, og også har kløe og svie, så syntes jeg at du skulle tage til lægen og få en lille undersøgelse... bare for en sikkerheds skyld! :-)
  • Indstillinger
    Jeg havde samme problem i lang tid. Men troede også som det andet svar er givet, at det var når vores væsker mødes, så kom der en grim lugt. Jeg gik til lægen med det, og jeg fik nogle stik-piller, som jeg skulle tage i 8-10 dage. Det hjalp, rigtig meget, og problemet er faktsik stort set væk.

    Så jeg vil også sige du skal søge læge, for jeg kunne forestille mig at det hæmmer dig rent seksuelt, sådan havde jeg det i hvert fald.
  • Indstillinger
    jeg bliver ved med at få lugten efter samleje, har været op hos lægen og fået stikpiller og det hjælper, men så snart jeg sammen med min partner får jeg det igen. det er en klam lugt. hva jeg kan jeg gøre? jeg har aldrig oplevet ligne?
Log in eller Registrér for at kommentere.