Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kondom efter blowjob?

Redigeret 6 juni, 2010, 17:13 i Prævention
hej mennesker!

jeg har overvejet sex for første gang med min kærste, men da jeg ved jeg ikke holder særlig længe, kan jeg så godt få et blowjob og derefter tage et kondom på? sådan det ikke falder af eller noget lign.
ellers andre der har nogle idder til hvordan jeg ikke kommer så hurtigt når jeg har kondom på? jeg kan da ikke tage et nyt komdom på efter jeg er kommet første gang?

håber der er nogle der kan hjælpe!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der er ikke noget i vejen for at tage kondom på efter et blowjob. Men det er ikke smart at få et blowjob med kondom på (tænderne kan lave hul i det).

    MEN eftersom du er bange for at du kommer hurtigt, så vil jeg foreslå, at du enten får udløsning ved blowjob og så kæler for hende til du igen har rejsning og så tager kondom på og boller ELLER at du får kondom på med det samme uden for meget pjank og så boller.

    Hvis du først bliver gejlet helt op med et blowjob uden at få udløsning, så vil du sgu næppe kunne holde dig længe efter kondomet er kommet på. Derfor: Du skal ikke være eksplotionsklar når I tager kondomet på for at bolle.

    Når/hvis du får udløsning i et kondom, så kan du sagtens tage kondomet af, vaske eller tørre din pik og så tage et nyt kondom på.
    Du skal ikke beholde det samme på!!!

    Og må jeg så sige: Hvor ER det dog dejligt, at du stiller disse spørgsmål :) Der er desværre alt for mange der glemmer hvor vigtigt det er at bruge kondom.

    Husk at der ikke må være luft i spidsen af kondomet når det er på. Du skal presse tutten ned mod pikhovedet inden du ruller det på så det ligger fladt. Hvis der sidder en lille luftboble (udspilet ballon) på pikhovedet, så er der meget større risiko for at kondomet springer.
Log in eller Registrér for at kommentere.