Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forhøjet blodtryk 27 år

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej!
    Jeg vil give dig helt ret - selvfølgelig skal alternative metoder afprøves først. I kan eventuelt checke hjemmesiden www.altomblodtryk.dk som har noget information I måske kan bruge. Bivirkningerne ved receptpligtig medicin er ikke til at spøge med.
    Held og lykke med det.
  • Indstillinger
    Hej - tak for al den gode information her i debatten. Jeg checkede hjemmesiden www.altomblodtryk.dk som tina59 anbefalede. Rigtig godt site, selvom der ikke bliver opdateret så tit som jeg kunne ønske mig. Jeg er nu begyndt på produktet Alistrol - et rent naturprodukt uden bivirkninger - og det har virkelig hjulpet mig - mit blodtryk er for det meste i normalområdet, og jeg har det super godt. Har også anskaffet mig en juicer og laver rødbedesaft som der var en der skrev. Synes lige jeg ville dele det med jer. Hilsen Jette
  • Indstillinger
    Hej - tak for jeres henvisninger til Alistrol - nu er jeg for første gang i mange år "klar" i hovedet. Jeg har simpelthen sagt til min læge at jeg vil trappe ud, og hun støtter mig faktisk i det. Jeg har taget Alistrol i 14 dage sammen med 1/2 dosis Amlodipin, resten er jeg ophørt med, og om 14 dage prøver jeg at stoppe helt med de receptpligtige præparater. Tak for alle jeres gode indlæg.
    Hilsen
    D.
Log in eller Registrér for at kommentere.