Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Testikelkræft el. andet? HJÆLP!

Redigeret 3 juni, 2010, 09:57 i Kræft i underlivet
Jeg har i et lille stykke tid nu haft en underlig følelse i venstre testikel, som føles at gå ned i mit venstre ben også. Den bedste måde at beskrive det på er, at det føles som når man har sommerfugle i maven - bare i testiklen. Den samme følelse går - som sagt -også ned i venstre ben. Derudover har jeg også en smule ondt i den bag i venstre side af ryggen.
Jeg kan ikke mærke nogle knuder eller forskel i testiklen og der er ingen misfarvninger eller skarpe smerter - bare den følelse af 'sommerfulge' eller uro i testiklen. Det er til at holde ud, men jeg føler en smule ubehag og kan ikke rigtig finde energien til noget.

Da jeg var til lægen første gang sagde han, at jeg havde en meget lige ryg, uden svaj, og at det derfor var en muskel eller lign. der sad i klemme. Derefter gik det over, men er nu vendt tilbage.

Jeg hverken ryger, drikker eller tager noget som helst jeg ikke burde.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg synes da, du skulle gå til lægen igen - og hvis han/hun mener det samme som sidst, så vil jeg da foreslå, at du beder om en henvisning til en fysioterapeut, der kan lære dig nogle øvelser, for det er da ubehageligt at have en muskel el.lign. i klemme, og hvis det skyldes din ryg, så er der da noget at gøre ved det.

    Så synes jeg også, du ved lægen skal nævne denne frygt for kræft, du vil forhåbentligt så få at vide, hvad du skal være opmærksom på af symptomer.
Log in eller Registrér for at kommentere.