Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

svimmelhed

Redigeret 31 maj, 2010, 03:05 i Forstyrrelser i stofskiftet
hej jeg er ny bruger på netdoktor .
ER der nogen der har et råd til mig er behandlet 6år med thycapsol inden det blev kontateret at det var knudestruma.har fået 2 radioaktivjodkure. for 4år siden.jeg har alle mulige symptomer så jeg har min læge mistænkt for at tro jeg er hypokonder .tro mig er jeg ikke men jeg ønsker bare at få mit liv tilbage.alle de difuse symtomer svimmelhed for højt blodtryk eller for lavt er ved at tage pippet fra mig.
jeg håber nogen ved noget om alt dette selv om dt nok lyder lidt forvirrende.
v.h.mona

Kommentarer

• jej kender ikke noget til den sygdom ---men jeg ville ikke finde mig i at min læge ikke tager mig alvorligt --jeg ville skifte læge
  • Hej med dig jeg ved ikke noget om knudestruma, men du skulle måske lave en overskrift der hedder Knudestruma/svimmelhed. Svimmelhed kan opstå både ved for lavt og for højt stofskifte, men når man har noget med stofskiftet så kan man få de utroligste symtomer. At din læge skulle opfatte dig som hypokonder ja det er der vist nok en del stofskiftesyge der oplever, men tro på dig selv og gør alt hvad du kan for at få det godt igen, bed om at blive henvist til en endokrinolog.vh Petra
  • hej petra tak for din besvarelse ja jeg må nok vride armen om på min læge så atter tak.
    v.h.mona
Log in eller Registrér for at kommentere.