Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Første indlæg..... Afslag på Gastric-bypass

Redigeret 11 februar, 2011, 08:22 i Svær overvægt/fedme
Jeg lider af BED, sammen med en del andre psykiske ting, emotionel ustabil personlighedsstruktur af borderline-type, depression, angst, selvskadende adfærd osv osv.....

Jeg er 31 og kan først nu få hjælp til vægttab, eller før fik jeg at vide "Du skal jo bare tabe dig - Tag dig dog sammen" Fedt nok at få at vide.......
Tabte mig 45 kg på 4 måneder i 2008 men ALT er kommet på igen.... Kan ikke få foretaget en slankeoperation pga. mine andre psykiske sygdomme siger lægerne....
Skal lige siges jeg vejer lige nu ca 180 kg

Andre der kender til det???

Kommentarer

  • Indstillinger
    Glemte lige... Jeg har undersøgt center for spiseforstyrrelser i Risskov, de tager ikke folk ind med et BMI over 30.... Man har ingen spiseforstyrrelse i følge dem når ens BMI er over 30....
  • Indstillinger
    Hej.

    Har selv lidt af BED, borderline-type og det andet du nævner. Jeg fik hjælp på PC Stolpegård i Gentofte. Ved godt det er langt væk fra din bopæl, men hjælpen dér er helt uvurderlig. Prøv at kontakte dem.

    Jeg har selv været i stand til, at gå i gang med et større vægttab efter behandling på Stolpegård. Det har givet mig det overskud, jeg aldrig troede jeg fik. Har tabt næsten 10 kg. på 1 1/2 måned, kun gennem en lille ændring i min kost og lidt motion.

    Held og lykke med det - du er velkommen til at kontakte mig for yderligere info :-)

    Mvh, Kramalie
  • Indstillinger
    Vil bare lige sige jeg nu vejer 156 kg.
Log in eller Registrér for at kommentere.