Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Herpes og sex

Hej alle

Jeg har i dag taget den sidste pille mod herpes genitalis, og vil gerne vide, hvor lang tid der vil gå, før jeg og min kæreste igen kan dyrke sex uden han blive smittet.

Min læge sagde nemlig, da jeg fik det konstateret, at der kunne gå et par dage efter behandlingen.

Mvh Pippi

Kommentarer

  • Indstillinger
    Brug kondom den første uges tid efter endt behandling, så er i på den sikre side hvis lægen har sagt et par dage? :)
    ellers så ring og hør din læge ad :)
  • Indstillinger
    hej jeg håber at du kan hjælpe med et svar . jo ser du . jeg har haft herpes i nogle år tror jeg det er, og det har altid været på læben. nå i dag da jeg stod op havde jeg virkelig ondt i halsen, jeg opdagede blæner p å min drøbel, og rød i svælget. der for uden ondt i mine led. samt ørepine. feber. da jeg selvfølgelig troede jeg havde hals betændelse gik jeg til min læge, ja han er sku ik meget bevendt.forklar senere. nå men han gloede mig kun i halsen, ik så meget som lyttede på mi gjorde han. men korte a lange, sagde han a jeg havde herpa et og andet, en anden form for herpes. hvordan helved kan han sige det. og da jeg spurgte om jeg ik kunne behandle det med noget. sagde han nej der er intet, men du kan bruge klorhexidin, kan ik lige se hvordan det kan hjælpe. hvis jeg har herpes ja herpes virus i svælget findes der så noget der kan lindre der. håber virkelig du kan hjælpe med et svar , eller andre der læser dette. mvh dynice
Log in eller Registrér for at kommentere.