kløe og blærer under fødderne.. svedknopper???
når mine fødder har haft det meget varmt får jeg ofte dagen efter, en eller et par knopper/små blærer på den tynde hud under mine fødder. det klør og får man kløet hul på blæren er der lidt væske i den og huden begynder stille og roligt at skalle af i en ring rundt om hvor knoppen/blæren har været.
har ikke være ved lægen med det, fordi det kun kommer ind i mellem.
men vil gerne høre om nogen oplever noget i samme stil og evt. om der er nogen der ved hvad det er og hvordan man kan undgå/behandle det???
har ikke være ved lægen med det, fordi det kun kommer ind i mellem.
men vil gerne høre om nogen oplever noget i samme stil og evt. om der er nogen der ved hvad det er og hvordan man kan undgå/behandle det???
Kommentarer
Kur: Ordentligt fodtøj som dine fødder kan ånde i, og bare tæer flere gange i løbet af dagen.
hos mig er der ofte kun en lille blære.
men mange tak for din besvarelse.
Jeg tror dog stadig at du vil have gavn af at være opmærksom på at give dine fødder rigeligt med luft.
Jeg har købt en creme "Canesten" rød tube på apoteket. (man køber det i håndkøb) og smører på 2-3 gange om dagen i et pr uger, så vil det forsvinde.
Mit råd er: gå ikke med det for længe. har selv googlet fodsvamp, efter behandlingen, og læste hvor smitsomt det kan være.
Held og lykke
Jeg fik at vide tilbage i 1990 at det var allergi for vand
Jeg tror ikke det er sådan, mere at jeg reagerede på varmen og fugten i og på min hud
Det gik over i løbet af nogle år