Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Campral og ADHD medicin.... (Concerta)

Redigeret 25 juli, 2011, 02:37 i Alkohol
Hej med jer....

Jeg drikker alt for meget og har gjort det i 3 år og det er desværre hver dag... :(

Jeg har for nyligt fået konstateret ADHD og er kommet i behandling med noget medicin der hedder Concerta...

Fandt for 14 dage siden ud af at man kunne få noget der for en dels vedkommende tog trangen til alkohol (Campral), har nu prøvet det i 14 dage.. og Puh ha... Det gjorde at virkningen af min ADHD medicin stort set forsvandt på trods af at de to ting ikke skulle kunne "konflikte" stoppede for 3 dage siden med Campral og fik det igen bedre og bedre mandag havde jeg stort set ikk nogen trang til alkohol, men kom så lidt igen og prøvede så at tage den halve dosis Campral for at se om jeg var over doseret... men nej, resultatet var igen det samme, virkningen for ADHD medicinen forsvandt og trangen var som "normal"...

Er der nogen der kender noget andet der muligvis kan erstatte Campral da jeg er desperat for at blive "normal" igen....

Hader det her liv hvor trangen til at drikke overskygger ALT andet....

Håber I kan hjælpe mig....

NB. Det skal siges at jeg går i alkohol "behandling" på vores lokale alkohol center her i byen... Så jeg er helt klar over at den er gal.....

Mv. Morten

Kommentarer

  • Indstillinger
    Snak med din læge medmindre det er en skod læge, så skift læge og snak da med den læge. Altid snak med lægen først.

    Mvh, René.
  • Indstillinger
    Hej: Hvis Campral i halv dosis virker ligeså godt som i hel dosis.
    Og hvis du gerne vil drikke "normalt"
    Hvorfor så ikke fortsætte med Campral?

    Det skulle vel ikke være fordi, at du rigtig godt om at være ADHD og unormal?
Log in eller Registrér for at kommentere.