Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bumser på lår

Redigeret 19 juni, 2010, 13:58 i Bumser
Jeg har længe været plaget af bumser på indersiden og bagsiden af mine lår, samt lidt op på balderne.
Hvad kan man gøre ved det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    :) hej er selv meget ramt af bumser og ja altså på lår og det er det bedste at bare at lade dem være og så skal de nok selv gå væk altså en bums er jo bare en en betængt hårsæk :) ( ved godt det ikke staves sådan ) og ja bare lad det går væk af sig selv præsser man dem ud smitter de bare andre hårsække :) så altså hvis du kan lade dem være ( har selv svært ved det ) så gør det :) og præsser du nogen ud så skyld der efter med varmt vand så smitter det ikke så meget :) håber det kan være en hjælp :) er det ikke så køb noget dybte rens :) hvis du kan sidde med cream på området i 10 min :) kan være træls på lårene :)

    men held og lykke :) og håber det kan hjælpe :)
    hilsen simon
  • Indstillinger
    Hejsa :D

    Kender godt det med de mange bumser :/ Har nu selv mest været plaget af dem i ansigtet, men er begyndt at bruge en desinfektions-væske (se link), og det har virkelig hjulpet meget!

    Væsken udtørrer bumsen og får den til at forsvinde hurtigere - plejer selv, at smøre efter med noget creme..

    http://www.alkymea.com/da/terapeutisk-p ... a-307.html

    Kram fra Maria
Log in eller Registrér for at kommentere.