Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

gravid??

Redigeret 28 maj, 2010, 12:35 i Snart gravid
Hej alle sammen, håber i kan hjælpe mig.

Jeg har de sidste par dage gået og følt mig rigtig oppustet. Jeg er også begyndt at skulle tisse mere end jeg plejer. Har de to sidste dage haft hovedpine. For omkrig en halv time siden fik jeg pludselig mave og ryg smerter, præcist som mens. smerter.

Det skal lige siges jeg er på p-piller, har aldrig glemt en og de har aldrig svigtet, men har de det nu??

Jeg tog en test i morges som var negativ, men har læst på forskellige sider at hos nogle viser teste først positivt når man er 10. uger og mere henne. Jeg har fået en id ved lægen imorgen til en underlivs undersøglse og blodprøve.

Håber i kan hjælpe mig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    du er nok ikke gravid, hvis du har taget dem nøjagtigt. (ja det kan forekomme, men yderst sjældent), de tegn du har kan for det første skyldes en masse andet, og for det andet skyldes at du tænker over dette (er dine tanker intensive kan det fremprovokere tegnene)

    og hvis du læser indlægssedlen i en graviditetstest (eller spørger hvor du køber dem), vil du finde ud af at en test kan måles ca 14 dage efter befrugtningen (eller mangel på samme). dvs ca 2 uger efter du har været i seng med fyren. eller dvs dag 1 efter din mens er udeblevet, hvilket passer meget godt med 14 dage efter befrugtningen.
  • Indstillinger
    det er godt du har fået en tid hos din læge --han er bedre til at hjælpe dig end vi er --men vi lægger gerne ører til angående forløbet efter at du har været til læge---
  • Indstillinger
    Jeg vil gerne fortælle min lille historie så håber jeg kan få hjælp..

    Jeg har fået min menustration i slutningen af 16 års alderen og siden da har jeg har haft urealmæssige menustration hvor jeg nu blev 23 år, så blev jeg gift her i februar måned, hvor jeg fik min menustration her den 13/4 - 18/4 og så tog jeg en test lige efter 3 uger hvor testen viste negativ, men så pludselig får jeg menustration igen her den 22/5 hvor jeg plejer at få den efter 4 mdr, så jeg tror det er sikkert noget positiv at jeg er begyndt at få den nu hver måned, men er da ikke så positiv om gravidtet og hvornår kan jeg tage en test.. Håber jeg får lige hjælp og nogle oplysninger..
Log in eller Registrér for at kommentere.