Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nu det nok!

Redigeret 26 maj, 2010, 04:51 i PMS og menstruation
sidst jeg skrev herinde, havde jeg haft menustration i 18 dage, og nu er jeg oppe på 4 uger! 4 UGER TØSER! med fast kæreste og hele møget. det er lidt irriterende, for ikke at sige meget!
jeg fik nye p-piller af min læge, da han sagde det også skulle virker, men det efterhånden et stykke tid siden, at jeg fik de piller, og der har det ikke.

Det er vildt frustrende! hjæææælp mig..

-sille.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du må nok prøve at skifte igen-igen... Eller hvad med at få pessar? Så er du fri for at proppe dig med hormoner.
  • Indstillinger
    drop p-piller i et stykke tid og brug kondom indtil du får normal menstraution du forstyrrer din menstruationer med det piller
  • Indstillinger
    problemet er bare, at jeg har så voldsomme menustrations smerter, og det fjerne p-pillerne heldigvis, hvis de virkede. har været på p-piller i snart et år, så det er da underligt det kommer nu, når den var regelmæssig..
  • Indstillinger
    Har du været hos en gynækolog , hvis ikke, vil jeg foreslå dig det.
  • Indstillinger
    okay... jeg er ved at gå helt ned, fysisk. det tager på min krop, SÅ MEGET. har været hos lægen igen, fået nogle nye ppiller, og fik også en pakke piller der skulle stoppe min blødning. har proppet mig med 9 piller om dagen, som skulle stoppe blødningen, i 4 dage. og jeg bløder stadig.
Log in eller Registrér for at kommentere.