Bryster bliver mindrer?!
Hej!
Starter med at sige undskyld for mine skrivefejler (jeg ved godt der kan vær mange, men det skyldes at jeg er ikke dansker men kommer fra Letland), håber i kan forstår mig alligevel.
Jeg er en pige på 21 (snart 22).
Er på omkring 50-55 kg. Har meget pasivt livstil (bevæger mig meget sjældent).
Har altrid haft problemer med min menstruation...har flere gang haft det sådan at i en eller 2 måneder har slet haft nogen menstruation.... nogen gang har osse prøvet har menstruation 2 gang i et måned....og det er altid meget uregulare...
Jeg har osse altid haft ret små bryster, men det der er problemet er at i sidste 2-3 måneder mine bryster er blivet endu mindre!!! Selv om jeg har ikke lavet noget om i mit livstil eller mit kost!
Jeg tager heller ikke nogen p-piller elller andet medicin!
Har ikke haft børn!
Største del af tid befinder mig omkring mænd (kan det måske har noget med det at gøre?)
Hvad kan være årsag til at mine bryster bliver mindrer? Hvad kan jeg gør for at stoppe det?
Håber i kan hjælpe mig...
Starter med at sige undskyld for mine skrivefejler (jeg ved godt der kan vær mange, men det skyldes at jeg er ikke dansker men kommer fra Letland), håber i kan forstår mig alligevel.
Jeg er en pige på 21 (snart 22).
Er på omkring 50-55 kg. Har meget pasivt livstil (bevæger mig meget sjældent).
Har altrid haft problemer med min menstruation...har flere gang haft det sådan at i en eller 2 måneder har slet haft nogen menstruation.... nogen gang har osse prøvet har menstruation 2 gang i et måned....og det er altid meget uregulare...
Jeg har osse altid haft ret små bryster, men det der er problemet er at i sidste 2-3 måneder mine bryster er blivet endu mindre!!! Selv om jeg har ikke lavet noget om i mit livstil eller mit kost!
Jeg tager heller ikke nogen p-piller elller andet medicin!
Har ikke haft børn!
Største del af tid befinder mig omkring mænd (kan det måske har noget med det at gøre?)
Hvad kan være årsag til at mine bryster bliver mindrer? Hvad kan jeg gør for at stoppe det?
Håber i kan hjælpe mig...
Kommentarer
Er du sikker på at du ikke har tabt dig i løbet af det sidste par måneder? Det kan brysterne nemlig sagtens blive mindre af.
God ide om p-piller-med umuligt at får dem her i Denmark,fordi at jeg kommer fra Letland
Nej,jeg er helt sikkert på at jeg har ikke tabt mig,det er derfor at jeg slet ikke kan forstår fhvorfor det sker for mig,at bryster bliver mindre...
Du må da kunne komme til læge i Danmark.