Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Tegn på orgasme?

Redigeret 12 august, 2011, 06:08 i Seksuel debut
Hej ..

Jeg har aldrig fået en orgasme før. Jeg er 18år, bliver snart 19. Har fast kæreste på, godt nok har vi kun været sammen lidt over 4 måneder, men jeg føler mig rigtig tryg i vores forhold og kan være mig selv.

Han er begyndt at slikke mig og jeg NYDER det rigtig meget og kommet helt op i stemning, men når jeg så er ved at få en orgasme (tror jeg da), pirer det rigtig meget og jeg begynder lidt at grine.

Hvordan ved jeg om jeg er kommet og hvad kan man gøre for at få sin orgasme? Kan man komme uden at der er "tegn" på det - samme med orgasme. Behøver det at være våådt eller er symtomerne svaret. Jeg får en kildende fornemmelsen som er der hele tiden, følelsen af at man skal tisse, godt humør og dejlig afslappet.

Men ved ikke om jeg er kommet eller har fået orgasme ?? Hvordan ved jeg det?

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Kommentarer

  • Du har ihvertfald haft en dejlig oplevelse :) Der er stor forskel på orgasme fra kvinde til kvinde. Jeg tror, at du vil have rigtig stor glæde af at øve dig ved at onanere med en dildo (eller andet) og prøve at presse dig selv lidt. Så når det bliver så dejligt der som du nævner, så prøv at blive ved uanset om du tror du vil komme til at tisse. Det gør du nemlig ikke.
  • Du skal vist holde ud lidt i nu ;) Det kan godt kilde syyyyygt meget og man kan godt lidt have fornemmelsen af at skulle tisse, men hvis du køre den lidt længere ud SÅ kommer du! Og når du er kommet så har du ikke bruge for at spørge om det var den ;)


    Held og lykke med det!

    Hvis det ikke helt duer med kæresten så prøv på egen hånd først :)
  • Hej,

    Det at du begynder at grine, er helt klart fordi du nyder det rigtig meget.

    Får du en orgasme, er du ikke tvivl.

    Når man får en orgasme, både mænd og kvinder, sker der en masse sammentrækninger som man ikke selv kan styre.

    Prøv fx at sætte dig mellem benene på din kæreste, når du spiller den af på ham med hånden. Brug langefinger og pegefinger til at trykke lige under pungen med, når han kommer, så kan du tydeligt mærke de sammentrækninger han har. Det samme skal ske når du får en orgasme.

    Du vil kunne mærke det i hele underlivet og ned i baller og lår. Hvis den er rigtig kraftig KAN det faktisk føles som om man har lidt menstrautionssmerter bagefter.

    I starten kan du slet ikke selv styre det, så kommer den bare lige pludselig. Men jo mere øvet du bliver, jo bedre kan du styre det selv.

    En orgasme tager alt fra få sekunder til et minut eller to - alt efter hvor øvet man er :)

    Tror du skal prøve at øve dig lidt alene, så lærer du din egen krop at kende, og det er den bedste vej til at rigtig god orgasme.

    Johanne
Log in eller Registrér for at kommentere.