Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tilbagevendt angst med Lyrica 300mg

Redigeret 6 juni, 2010, 07:38 i Angst
Hej alle sammen
Jeg er for et halvt års tid siden påbegyndt Lyrica, jeg er nu oppe på 300 mg 3xdagligt, syntes egentligt at det hurtigt hjalp på mine angstanfald, men nu syntes jeg alt er sort i sort, er meget deprim og har igen fået angstanfald. er der nogle det har oplevet noget af det samme?? syntes at jeg konstant tvivler på mig selv og er sikker på at andre tænker "sikke en taber" Øv gider ikke mere....
Annegrete

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    ja jeg kender det desværre alt for godt, 20 års erfaring med angst nu.... jeg har prøvet snart samtlige præperater kortvarrig effekt men har så ikke kunne tåle medicinen fordi jeg ikke omsætter den hurtigt nok siger min læge.
    Nu har jeg fået nogle der hedder fluanxol 0,5mg som kan tages ved behov istedet for alopam. Jeg tør bare ikke tage dem af frygt for bivirkninger. Det er nemlig et antipsykotisk præperat som virker mod angst i små doser.
    Øv at man nu er bange for tage medicinen ))-: jeg har også prøvet kognitiv terapi og mindfullnes hos en psykiater men intet har hjulpet.
    Man blir sgu desperat, det værste for mig er sådan en underlig uvirkelighedsfornemmelse, alt jeg ser på virker forkert uden jeg kan sige hvad der er forkert. så nu er jeg bange for at blive helt skør selvom lægerne alle siger "det er KUN angst"
    pøj pøj til dig
    vh maria
  • Indstillinger
    Hej Begge,

    Jeg har læst jeres indlæg, og uden at vide noget om grunden til i er der hvor i er og hvad der startede situationen, tænker jeg alligevel at info jer om evt. jeres kost.

    Det lyder måske fjollet i jeres øre, men den rigtige kost til lige netop dig/jer kan have en indflydelse på kroppen.

    Udover det, melatonin, som findes naturligt i vores krop/hjerne, er der en mulighed for at i danner for lidt af/kroppen bruger for meget af, deraf muligheden for depri- situationen.

    Men en blodprøve vil vise mangler for alle de ting.

    En lidt anden måde at anskue jeres situation på, som måske virker lidt mere håndgribeligt.

    De bedste hilsner

    Joan
  • Indstillinger
    hej til jer alle jeg er en pige 33 år er lige startet op på lyrica jeg er godt nok spænt på hvordan de virker på mig jeg får 75 mg 2 gange dagligt og skal længer op men forde jeg er meget bange for og tage medicin ´skal det gå meget langsomt vil udtrolig gerne hører fra ander det tag lyrica
    knus nette32
Log in eller Registrér for at kommentere.