Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ingen kavalergang

Redigeret 9 marts, 2012, 17:26 i Skønhed og velvære
jeg er en pige på 19 år og mine bryster er et stort problem for mig.
jeg bruger str. 75c men når man ser mig forfra set det ud som om jeg bruger a. hvis man plasere sin finger mellem brysterne vil alle jeg kender være helt hård og man kan mærke knoglerne. jeg er selv helt brød mellem.
jeg føler virkelig det er et problem og jeg bliver virkelig ked af det når jeg ser på mig selv,
skal de være sådan retsen a livet?
hjælp mig :(
hvad kan jeg gøre, hvad er der galt med mig ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    I første omgang vil jeg foreslå dig at gå ind i en specialforretning og der prøve en BH, der præcis passer til dig.

    De fleste bruger faktisk forkert størrelse og pasform, så måske netop det kunne afhjælpe dit problem?
  • Indstillinger
    mit problem er at jeg er helt blød mellem altså der er mere kød. mine veninder siger det er som om at jeg har 3 bryster jeg mangler bare en brystvorte mere.
  • Indstillinger
    Nu kan jeg jo beklageligvis ikke vide, om du er helt forkert skabt, og det kan givet være vanskeligt at vurdere i et debatforum, men har du talt med din læge, om der eventuelt er noget, der ikke er som det skal være?

    Hvis det er tilfældet vil du muligvis kunne henvises til den form for behandling, der så vil være nødvendigt i dit tilfælde.

    Så hvis du mener, der er noget, der er forkert, så er det lægen, du i første omgang skal henvende dig til.
  • Indstillinger
    Jeg kan heller ikke forstå om du har en bule eller om du bare ikke kan mærke knoglerne. Hvis man bare ikke kan mærke eller se knoglerne, vil jeg da umiddelbart sige, at det er positivt :)

    Jeg synes det er så ærgeligt at man går så meget i detaljer (det er ikke fordi jeg ikke gør det selv), men husk at du kun har fundet et eller andet hudstykke at være utilfreds med, fordi du ikke har noget der er værre.

    Jeg har også en mærkeligt krop på nogle punkter, men man er selv sin værste fjende. Det er dig selv der vælger hvad der er rigtigt/pænt og forkert/grimt.
  • Indstillinger
    Håber der er nogen der svare selvom det er en gammel debat.

    Jeg har det præcis samme problem, med at der er blødt eller luft mellem brysterne, jeg har talt med kvinderne i familien om det og jeg er den eneste der har det, jeg har talt med veninder og de kigger uforstående når de mærker blødheden der hvor min kavalergang burde være, jeg går med en 75D, men tror størrelsen er helt forkert, er nok en 65F (ifølge Change.dk), så jeg har jo store bryster og burde have en dyb smuk kavalergang, men den er der ikke, jeg ligner en uden bryster når jeg ses forfra. Jeg er så led og ked af det, og føler misundelse og dyb sorg når jeg ser kvinder (især dem i familien) med smukke kavalergange. Og det er ikke engang fordi det er fedt der er imellem, jeg er nemlig ret tynd og har en BMI på 20,8. Forresten er det der også når jeg ikke har BH på, så det er ikke den for lille BH's skyld.
    Min kæreste siger siger det ikke gør noget og alligevel kan jeg ikke lade det ligge... Nogen der ved hvad man kan gøre, har forsøgt med BH'er med høj midterstykke, men det hjælper ikke, da den løse hud så sidder over midterstykket og ser hæsligt ud.
  • Indstillinger
    Du tror størrelsen på din BH er forkert?

    Så bør du da i første omgang gå ind i en specialforretning - som jeg også foreslog tidligere i debatten.

    Der vi man kunne vejlede dig i korrekt BH-størrelse/model, der måske kan hjælpe dig.

    Og - som også nævnt her i debatten; hvis du mener, at der er noget, der er forkert skabt, bør du gå til din læge og der få en professionel vurdering, om der er noget forkert, og hvad der kan gøres ved det.

    Jeg synes dog, du skal prøve at lytte til din kæreste, der ikke mener, der er nogen problemer.

    Det kunne jo være, du skal lære at leve med, at sådan ser du nu en gang ud, og at der ikke er noget galt i det. Der findes jo kvinder, der har så små bryster, at de ikke kan få en kavalergang overhovedet, og en kavalergang er nu en gang ikke det vigtigste her i livet.

    Det vigtigste er vel dig og din personlighed - og ikke hvor smuk en kavalergang, du har.
  • Indstillinger
    75 eller 65 ...
    Det er et stort spring.... og har intet med brysterne at gøre... For det er omkredsen lige under brysterne... Måles med centimetermål...
    Men det er almindeligt med bule lige i bunden af ribbenene... og lige i midten.... Er det den der driller? min gik væk med akupunktur...
  • Indstillinger
    gå til lægen med det, for det kan sagtens fjernes hos en kirurg men få lige lægen til at kigge på det i stedet for at gå rundt med det alene det er ikke sundt at tænke for meget på det.
Log in eller Registrér for at kommentere.