Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

svier i hovedebunden + hovedepine

Redigeret 10 maj, 2010, 12:00 i Hovedpine og migræne
Hej

Jeg har i min 3 dag idag haft ondt et specefikt sted i hovede hvor jeg trykker med fingeren, hvor det bare gør sindsyg ondt. det svier-brænder. det skete efter at jeg børstede mit hår. jeg ved simpelthen ikke hvad det kan være og hvad jeg skal gøre. jeg lader mit hår være løst, men det hjælper ikke. og jeg smurte olivenolie på der hvor det især gør ondt - hjælper heller ikke. samtidig med det har jeg en let hovedepine. jeg har været i bad med noget shampoo imod irriterende hovedebund fra matas, hvilket ikke hjælper. Jeg har taget panodil...ihh. please nogen der har haft det før? gode råd? synes hvad jeg skal gøre?

Kommentarer

  • Hejsa,

    umiddelbart kunne det lyde som en allergisk reaktion.
    Har du puttet noget i dit hår, som du ikke plejer at bruge? Fx. voks, skum, spray, en ny slags shampoo. Eller har du haft det farvet for nyligt?

    Og har du prøvet at få én til at kigge dig i hovedbunden for at se, om der er synlige tegn som fx. udslæt, rødmen eller knopper?

    Eller vil jeg helt generelt sige, at du skal tage at give din læge et kald eller smutte forbi. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

    Held og lykke med det
  • Ja jeg har fået nogen til at tjekke min hovedebund. ingen sår, bule eller rødme :- ?

    Jeg skal til lægen på onsdag. Men det er virkelig mærkeligt, og er meget bekymret over det.
Log in eller Registrér for at kommentere.