Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Pletblødning??

Redigeret 17 juni, 2010, 05:22 i PMS og menstruation
Hej, i lørdags D.1. maj, begyndte jeg på p-piller (yasmin).
Det er min første gang på p.piller, så jeg skulle starte pakken ved mens første dag. Torsdag morgen stoppede min mens så, men jeg har siden haft pletblødning?? Idag er det lørdag d. 8 maj og jeg har stadig plet blødninger.
Er det normalt?
Er det normalt?
Er der nogle af jer der har oplevet det samme? Hvis, hvor længe varede pletblødningerne så?

Hilsen Louise14 :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nye p-piller kan godt drille lidt. Hvis du pletbløder en lille smule, så se det an, men hvis det fortsætter, så kontakt din læge. Måske er det ikke det rigtige mærke for dig.
  • Indstillinger
    Hvor lang tid skal man give det?
    - Det ligner at det er noget af slimhinde der ikke var kommet med ud til at starte med, som kommer ud nu. Kan det være det?
  • Indstillinger
    Jeg ved ikke hvor længe du skal give det Louise... Men hvis det varer ved gennem hele perioden, så ville jeg kontakte lægen inden du begynder på næste pakning.
  • Indstillinger
    Hejsa! Jeg oplever pt præcis det samme, så ville lige høre om du fandt ud af om der var noget galt eller om det gik over?
  • Indstillinger
    Hej Frederikke.

    Jeg vil bare lige sige, at du overhovedet ikke kan regne med, at det samme gælder dig. Det er helt og aldeles individuelt om et lægemiddel passer til en. Derfor må du se det an eller kontakte lægen.
Log in eller Registrér for at kommentere.