Lyskenskade/Ømhed nederst på maven
Hej, her for nyligt begyndte jeg at kunne mærke at jeg fik ondt i lysken når jeg spurtede og skød til fodbolden. Jeg er ikke helt sikker, men tror at det kan være starten til en stor lyskenskade. Jeg har dog også samme tid haft en øm mave nederst på maven, når jeg fx. rejser mig fra sengen. Jeg har ikke kunne træne min mave pga. det. Jeg ved ikke om de to ting har noget at gøre med hinanden, men jeg vil gerne være hurtigt klar som muligt, så jeg kan hjælpe til igen på mit fodboldhold, og komme videre med min styrketræning.
Ømhederne i lysken er ikke noget der er kommet pludseligt, men er kommet frem langsomt.
Jeg er 15 år og træner fodbold 2 gange i ugen, og styrketræner en smule...
Håber i kan hjælpe med at få skaderne hurtigere væk. Der er allerede kamp om et par dage.
Ømhederne i lysken er ikke noget der er kommet pludseligt, men er kommet frem langsomt.
Jeg er 15 år og træner fodbold 2 gange i ugen, og styrketræner en smule...
Håber i kan hjælpe med at få skaderne hurtigere væk. Der er allerede kamp om et par dage.
Kommentarer
Tror i jeg skal bruge lyskenbind?
Nu er det så gået galt igen, men nu kun på venstre side, og det ser ud til at være lidt værre end sidst, da jeg havde ondt i lysken.
Tror i at det igen er en overbelastning, eller er det nu en skade?
Vil igen hurtigt muligt igang igen..