Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Henvisning til kikkertundersøgelse.

Redigeret 7 maj, 2010, 10:19 i Fod- og knæskader
Jeg har fået en henvisning til kikkertundersøgelse af mit knæ og jeg har fået brev fra den speciallæge jeg skal til... Men jeg har intet fået af vide om hvordan jeg skal forholde mig.. Om jeg skal til kikkertundersøgelsen med det samme, eller om der, som der står på nogle internetsider, at man skal til forundersøgelse. Der står heller intet i det brev jeg har fået fra speciallægen og han har ikke telefontid idag og det er mandag jeg skal ud til ham... Nogen der kan hjælpe mig med at få det klaret lidt op??

Kommentarer

  • Indstillinger
    som jeg forstår har du en tid til mandag hos spicial lægen ---skal du så ikke bare vente og se hvad der --når du kommer til lægen
  • Indstillinger
    Jo men det ville være rart at vide om jeg skal sige til min chef at han kan regne med at jeg bliver sygemeldt eller om han skal regne med at jeg kommer på arbejde ikke??
  • Indstillinger
    Jeg vil næsten gætte på, at hvis du har fået en henvisning til speciallæge, så vil denne i første omgang foretage en forundersøgelse, for derefter at finde ud af, hvad der videre skal gøres.

    Jeg synes sådan set, man er meget gode til at informere patienter, om de skal forvente sygemelding efterfølgende, så jeg tror godt du kan forvente at kunne smutte på job igen bagefter.

    Men - det her er bare et bud fra mig. Jeg ved ikke, hvordan og hvorledes der er aftalt i din situation.
Log in eller Registrér for at kommentere.