Hvordan går det Albini på Euthyrox?
læste tråden om Re: "Så er jeg startet på Euthyrox"
vil gerne høre om du har fundet et leje (dosis) på Euthyrox hvor du har det godt?
vil gerne høre om du har fundet et leje (dosis) på Euthyrox hvor du har det godt?
Kommentarer
Ja ,jeg prøvede jo at gå ned i dosis med 6 1/4 micr. ad gangen og det blev kun værre og værre. så derfor gik jeg tilbage til normal dosis ( 150 micr. )
og der gik ikke 2 dage så havde jeg det godt igen.
Jeg har nu været til samtale på glostrup hospital igen, hvor jeg forklarede dem tingene og de syntes også det lød underligt.
Derfor har de nu taget nogen nye blodprøver af ALT for som de sagde kunne der måske være fejl i de tidligere( ja det lyder virkelig betryggende).
De nye blodprøver bliver nu analyseret på rigshospitalet og jeg venter på svar.
Hilsen Albini.
Men ellers har jeg det rigtig fint på den sædvanlige dosis euthyrox, som jeg nu har taget i næsten 7 måneder.
Positivt at du har haft det godt på Euthyrox i 7 måneder.
Er spændt på at høre ang. blodprøverne.
Grunden til at jeg spørger er, at jeg selv overvejer at gå over til Euthyrox.
Synes lige at jeg også vil fortælle om mit forløb jeg startede for 1 år og 2 måneder siden med Eltroxin, da lægen endelig efter nogle år fandt ud af hvad jeg fejlede. da jeg nåede November sidste år kunne jeg ikke klare de mange bivirkninger mere... Startede så på Euthyrox efter en månedes kamp med lægen... trappede stille og roligt op fra 50 mikrogram per morgen til 100 mg også 150-200mg skiftes vis hver morgen og nu 200 mg hver morgen. Jeg har stadig en bivirkning som jeg endnu ikke er kommet af med og det er en slags "hovedpine" i panden. Nå ja og ondt i håndledene men det jo intet i forhold til før med Eltroxin.
Håber der er nogle derude som måske kan bruge det til noget...?
Hilsen Sanne