Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Frustrerende sen pubertet.....

Redigeret 4 maj, 2010, 17:34 i Teenagere
Hej derude!

Jeg er en dreng på 15 fra sjælland af. Her på det sidste er jeg begyndt at blive en lille smule deprimeret over at min penis ikke vil vokse!!!!
Jeg er, hvis jeg selv skal sige det, en af de lidt sejere drenge på skolen. Ottende klasse, til fester i weekenderne. Men når det kommer til piger må jeg give op!
Det er ikke fordi jeg ikke har kysset med en pige før eller sådan, men når det kommer til det punkt hvor sex osv. bliver interressant, så bliver jeg "nødt" til at sige det er slut. Det er simpelthen for pinligt for mig at jeg har så lille en pik!
Den er kun 3 centimeter lang i slap, og 8 i stiv form.
Og for at gøre det endnu værre. Så kan jeg ikke trække min forhud helt ned over penishovedet, er det ikke MEGET unormalt?!?
Ved ikke hvad jeg skal gøre, det er virkelig noget der går mig på. Kan stort set aldrig sperme når jeg onanerer, det sker nogle gange, men for det meste ikke.
Jeg har en lille smule hår på pungen, pungen er lidt rynket og er blevet lidt mørkere, og så har jeg lidt hår under armene. MEN HVAD MED SELVE PIKKEN?!?

Please kom med nogle råd folkens! Evt. noget i selv har prøvet?! Er virkelig desperat og nede over det her!

Mvh Anonym15

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du er bare sen til at komme i puberteten. Det er meget normalt ikke at kunne trække forhuden tilbage inden din pik er helt udvokset. Det er ikke så fedt at vente på, men det lyder som om din krop er godt igang med at ændre sig, bare vent, om et års tid, så har du nok en helt normalt størrelse pik.
Log in eller Registrér for at kommentere.