Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Galdesten = Gulsot HJÆLP DET KLØR

Redigeret 4 maj, 2010, 12:55 i Galdesten
Jeg er den meget uheldige der har fået galdesten og oveni det Gulsot som bare får hele kroppen til at klø helt vildt, jeg vågner om natten fordi det klør, er der nogen der ved om panodiler kan hjælpe på den kløe om natten eller om andet kan??
Jeg skal til min egen læge igen om 2 dage og hun har henvist til sygehuset som jeg så skal vente på en tid på, og indtil da vil jeg bare høre om der er nogen der har nogen gode ideer til noget mod den kløe, det er ulideligt at vågne om natten og mine fødder, hænder, ryg, arme eller hvad det måtte være bare klør og du ikke kan gøre noget.
Det er en galdesten som har sat sig fast som har givet mig Gulsot, bare den dog går væk af sig selv igen.
håber der er nogle der har gode ideer.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du må da have helt vildt ondt hvis den sidder fast!?
    Jeg havde galdestensanfald lige før nytår, og jeg har aldrig nogen sinde oplevet så sindsyge smerter - 15 timer i helvede, fordi vagtlægerne mente, at jeg havde forstoppelse og ikke ville se mig. Praktiserende læge sendte mig direkte på hospitalet næste formiddag, og jeg blev opereret nytårsaften... Fik fjernet en sten på 1,5x2 centimeter og fjernet hele galdeblæren pga. betændesle.

    Med det vil jeg sige, at jeg syntes, at det lyder underligt, at din læge bare sender dig hjem med besked om at komme to dage senere og en henvisning til hospital med lange udsigter.
    Hvis du har stærke smerter skal du tage kontakt til lægen igen!

    Med hensyn til kløe, så tror jeg næppe panodiler vil hjælpe. Hvad med et koldt/køligt bad lige før sengetid, parfumefri bodylotion og rent sengetøj og kun en let dyne og køligt soveværelse?
  • Indstillinger
    det v ar i går jeg var ved læge og fik taget blodprøver, i dag fik jeg så svar på dem at jeg har Gulsot som er kommet ved at der er en galdesten der sidder fast, heldigvis har jeg pt. ikke ondt af galdesten, men gulsoten gør at hele min krop klør i perioder eller hele tiden, det er meget træls og især om natten når man gerne vil sove.
Log in eller Registrér for at kommentere.