Dansk borrelia-test er kritisabel!
Hej alle intereserede
Her er nyt om borrelia og den test, der anvendes i Danmark:
http://www.information.dk/231920
http://www.information.dk/231898
Mange hilsner
Kameliadamen
Her er nyt om borrelia og den test, der anvendes i Danmark:
http://www.information.dk/231920
http://www.information.dk/231898
Mange hilsner
Kameliadamen
Kommentarer
Arrogancen fra lægernes side er grotesk og desværre set før!
Alle kan tage fejl eller blive villedt - også læger. Men hvad er årsagen til lægernes uhyrlige arrogance?
Man kunne i det mindste forlange, at lægerne efter et sådant lægesvigt kom med en undskyldning til patienten.
citat slut
Penge, penge og atter penge. Undskyldning kan man kigge i vejviseren efter.
Nogle læger har øjnene åbne for det, men de kan heller ikke gøre meget, tror jeg.
Det er sørgeligt vi gang på gang hører den slags beskrevet.
Som den kemo behandling, der blev brugt på hospitalerne til lungehindekræft ikke var den bedste. Også på grund af penge. Men det blev jo som sædvanlig dysset ned.
Jeg ved ikke om de nu har ændret det.
Udenlanske læger var rystede over sådanne forhold læste og hørte jeg.
Hvem kan man efterhånden stole på.
Hvis man bare var rig kunne man købe sig til den bedste behandling. Nu må vi agere prøveklude.
De læger der havde kendskab til patienten, viser så stor arrogance, at man tror det er løgn.
Jeg håber det kommer frem i TV så alle har en mulighed for at vide, hvordan vi bliver snydt og bedraget.
Min tillid til de danske læger kan ligge på et meget lille sted, jeg har altid selv en finger på pulsen når jeg fejler noget.
Men desværre er alt for mange mennesker alt for autoritetstro, selvom det nok er ved at vende, og det tror jeg nettet her er med til at gøre en forskel.
Super godt Kameliadamen:-), for sådanne nyheder er værd at få at vide.
Hilsen Sofie
Det danske system stinker, så bliver I syge af borrelia + co.-inf. eller har en mistanke, så søg mod udlandet, fx. Tyskland ( BCA i Augsburg) og få hjælp, dk er et uland !!!
Borreliose er åbenbart også en af de sygdomme, der fejlagtigt bliver diagnosticeret som en funktionel lidelse og behandles som en psykisk sygdom.
Jeg ser i det andet af de to links, som jeg bragte i det første indlæg i denne tråd, at læge Klaus Hansen, der bliver interviewet om sagen, siger, at han ikke stoler på de tyske privathospitaler, eftersom der er penge involveret.
Ha ha ha
Det fremgår jo tydeligt af oplysningerne i det første link, at Klaus Hansen tjener penge, hver eneste gang den danske – og uduelige - Melissatest bruges.
Mange hilsner
Kameliadamen
Jeg kan godt forstå læger bliver stressede. Jeg tror bl.a. de frygter hinanden. Der sidder nogle på "flæsket" og bestemmer hvad der skal bruges o.s.v.
Regionerne er hamrende ligeglade med kvalitet i behandlingen, bare der spares penge.
Jeg er chokeret over at læse uerfarne læger bliver sat til at operere uden en erfaren læge er tilstede. Det er sikkert også et pengespørgsmål.
Åbenbart tror politikere, at bare lægeeksamen er i hus, så kan læger det hele med det samme. Når det så kommer frem lader de som om de bliver chokerede. Uha, det skal der ændres på. Sker der mere, jeg tror det ikke.
Jeg ved, når der bliver indkøbt til hospitalerne betales der penge "under bordet". Skidt være med at kvaliteten falder af det indkøbte.
Det gælder udenlandske forhold, men sandelig også danske forhold.
Konsultationen hos en praktiserende læge er så kort, at ingen kan give en diagnose. Så man skriver en recept på "lykkepiller" og håber det bedste. Desværre tror jeg ikke de frygter det værste. De bliver hjernevaskede uden de er klar over det.
Af de læger, som er "højt på strå" og som er ude efter penge.
Jeg er bange for, der spares på femøren og man lader daleren rulle.
At nogen kan tro, der kan kan stille en diagnose på 10 min ... så skal man da være politiker.
ps. Alting er dybt råddent i verden. Jeg har lige fået en mail, der skrives om jeg venligst vil give mine visa kort oplysninger, for ellers ser de sig nødsaget til at lukke mine konti, på grund af flere fejl.
Tror de jeg er komplet idiot.
For nogle år siden gik jeg en tur gennem noget højt græs. To dage efter tænkte jeg: Hvad er det, der sidder der. Jeg kiggede nærmere efter og fik en frygtelig forskrækkelse. Mit hjerte hamrende og jeg flåede flåten af. ( Noget man vist ikke må) men hvor blev jeg bange. Jeg hader kryb. Især slanger og flåter og den slags.
I nogle dage kiggede jeg efter rødt udslæt, der viste sig ikke noget. Jeg tror, jeg slap med skrækken. Men for søren, hvor var den led. Modbydeligt dyr. Måske mindre pænt at sige, den kan jo ikke gøre for det, men alligevel.
Og her løber rådyr, åh, hvis jeg opdaget noget tager jeg straks på besøg hos familien i udlandet og bliver testet. Mange mennesker frygter det danske sundhedssystem, desværre.
Mange hilsner
Kameliadamen
Mange venlige hilsener
citat
Den dag det måske kommer frem, bliver vi nok rystede.
citat
Den dag jeg fik at vide, hvor meget der betales "under bordet" ville jeg dårligt tro det. Og en dansker var ham, der fik mest.