Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

seriøst underligt underliv - gir snart op!

Redigeret 30 april, 2010, 04:34 i Åben debat for kvinder
heysa allesammen.

jeg har de sidste 5 år haft en kobber spiral efter min søns fødsel hvilket jeg var super glad for lige ind til jeg fik mig en dejlig kæreste .

fra dag 1, hvor jeg mødte ham begyndte jeg at bløde konstant... blødte i 9 mdr før at læge gav mig ppiller for at se om det så kunne styrer blødningen. jeg valgte så at få spiralen fjernet efter jeg havde fået ppiller i 14 dage. da jeg ikk kunne se det rigtig hjalp.... så spiralen kom ud og jeg blødte vidre... lige ind til den dag hvor jeg så skulle holde piller pause.

så stoppede jeg med og bløde og har ikk blødt endnu snakkede med lægen om det og hun sagde jeg bare skulle forsætte med en ny pakke ppiller så det har jeg gjort og nu skulle jeg så have min mens i pille pause - men har ikk blødt endnu... og jeg er 5 dage inde i pille pausen. har taget test som siger negativ og har heller ingen symtomer på en gravidtet.

er der andre en mig som har prøvet noget lingende????? syntes seriøst at mit underliv er underligt aner ikk hvad jeg skal stille op med det.
det er da super fedt at jeg ikk længre bløder men et eller andet sted er det jo rart nok at man lige som ved at det var så min mens og nej jeg er ikk gravid.

jeg er tjekket for divers sygdomme osv og der var intet.

håber virkelig nogen giver svarer her.

knus
Log in eller Registrér for at kommentere.