Væskeophobninger
Jeg har i et halvt år nu døjet så frygteligt med væskeophobninger i hele kroppen og den sidste måned også oppustethed i maven. Lige nu føles det lidt som om der ikke er plads i maven og det trykker let i høre side under brystet. Jeg spiser 1 stk. Furix næsten hver dag dog kun for at lette "trykket" - jeg har forsøgt mig med naturlige tabletter og te men intet hjælper - går regelmæssigt til zoneterapi. Jeg er undersøgt ved læge med blodprøver og ultralydsscanninger. Lægen siger at jeg har meget flotte æggestokke som producerer meget østrogen som kan give væskeophobninger. Jeg er 42 år og er ifølge lægen ikke på vej i overgangsalderen. Er desperat nu da det efterhånden er svært ved at være i sit tøj.
Er der nogle der har et godt råd eller bud på hvad der sker?
Mvh
Emimag1
Er der nogle der har et godt råd eller bud på hvad der sker?
Mvh
Emimag1
Kommentarer
Har du fået løst dit problem?
Jeg har slev samme problem og er kun 33år, min læge synes ikke problemet er så stort, da jeg jo "bare" skal tage 1 pille hver dag, den tager godt nok kun toppen af problemet, men han mener ikke der skal gøres mere.
Og jeg ligger også højt i mine hormontal, men ikke over max., så det vil han heller ikke behandler.
Håber du har fundet miraklet - og som kommentar til det andet svar, så har jeg derimod tabt 10 kg imens jeg har problemet, dog vejer jer ca 3 kg ekstra inden jeg tager min pille hver morgen....
Mvh
Marianne