Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Klump/bule på undersiden af penis

Hej Alle!

Jeg er en knægt på 19 år, som for nogen tid siden opdagede en lille "klump/bule" på undersiden af min dillertjavs. Den er hverken øm eller svider eller noget som helst.

Til at starte med lod jeg den være og tænkte at den nok ville forsvinde af sig selv. Den er dog ikke forsvundet helt, men heller ikke blevet værre.
Prøver jeg at trykke den som en bums, kan jeg ligesom mærke en lille "klump" inde under huden. Der er intet at se hvis man sammenligner den med en almindelig bums, altså ikke nogen åbning i huden. Men trykkes kan den heller ikke.

Jeg blev forladt af min x-kæreste midt i december og har ikke været sexuelt sammen med nogen pige siden, ej heller nogle drenge - for lige at få slået dét fast!

Jeg har så læst her på netdoktor.dk´s debat om div. kønssygdomme, og jeg har ikke kunne finde nogle symptomer der bare mindede om min lille klump.

Jeg håber at høre fra jer!
Mvh
A. Rasmussen

Kommentarer

• det er nok noget du er født med og har først bemærket det efter du blev ældre så den har sikkert altid været der.Jeg har tidligere været med en fyr som havde 2 klumper på penis,når man trykker på den er de hårde og det er hverken rød eller noget det har samme farve som huden,så det var noget han var født med,så det er sikkert også det du har
  • Alt efter hvordan den ser ud kunne det være en kønsvorte, og så er det en meget god idé at få det tjekket og vigtigt at give eks'en besked, da piger har meget svært ved at opdage sygdommen, og behandlingen kan være langvarig.
Log in eller Registrér for at kommentere.