Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

gravid eller ikke ?

Redigeret 28 maj, 2010, 12:36 i Snart gravid
Jeg havde sex med min kæreste dagen efter jeg stoppede med min sidste p-pille. Han kom ikke oppe i mig, men er der en chance for at man så bliver gravid ? og hvornår kan man finde ud af det hurtigs muligt ? idag er det 1 dag siden vi gjorde det, tog min sidste P-pille i søndags.
Håber der er nogle som vil svare mig, kunne godt bruge et svar er ret bekymret :/

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej:).
    Efter du har taget din sidste p-pille, er du sikker i 36 timer efter, hvis i var sammen senere end 36 timer efter, kan du købe en graviditetstest på apoteket eller i matas, prisen variere helt fra 30kroner til 100kroner.
  • Indstillinger
    Jeg vil gerne fortælle min lille historie så håber jeg kan få hjælp..

    Jeg har fået min menustration i slutningen af 16 års alderen og siden da har jeg har haft urealmæssige menustration hvor jeg nu blev 23 år, så blev jeg gift her i februar måned, hvor jeg fik min menustration her den 13/4 - 18/4 og så tog jeg en test lige efter 3 uger hvor testen viste negativ, men så pludselig får jeg menustration igen her den 22/5 hvor jeg plejer at få den efter 4 mdr, så jeg tror det er sikkert noget positiv at jeg er begyndt at få den nu hver måned, men er da ikke så positiv om gravidtet og hvornår kan jeg tage en test.. Håber jeg får lige hjælp og nogle oplysninger..
Log in eller Registrér for at kommentere.