Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Penis Sår?

Redigeret 10 maj, 2010, 14:14 i Åben debat for mænd
Hej alle sammen.

Jeg skriver herinde fordi jeg i en længre periode har haft en stort problem med min forhud på penis.

Når jeg trækker lidt tilbage i min forhud har jeg nogle sår rifter.
Hvis jeg i længre periode lader det være ligesom alle andre sår går det i sig selv igen.

Der er bare et problem ved det. de rifter kommer spontan tilbage igen på min forhud.

Er der nogle af jer derude der har prøvet det samme? og muligvis ved hvordan man fjerner de rifter/sår?

Kommentarer

  • Indstillinger
    skulle du ikke lade din læge se på det ---så du ikke har noget som du kan smitte pigerne med --man skal aldrig lade sådan noget stå i det uvisse ---heller læge en gang for meget --end en gang for lidt
  • Indstillinger
    nogen der har haft det samme ?
  • Indstillinger
    Hej.... Nu har du nok ikke prøvet at trække andres forhud tilbage..... Men føler du at den er stram? Og hvis den kommer helt tilbage, altså så hele glans er fri... er det så let at få forhuden frem igen?
    Det jeg tænker på er om det du har, blot er strækmærker?
    Hvis det kunne passe, så snak med lægen om behandling... Der er forskellige behandling... en med creme... den kan ske at hjælpe...
    Du kan få et snit, så der løsnes.... men det kan ske at blive et knapt så kønt resultat...
    Omskæring.... Også en ret simpel ting... men det sætter mange tanker igang... Tjek evt www.circlist.com
  • Indstillinger
    Jeg har samme problem, fuldstændig. Små rifter, som er helt røde, hvis jeg ikke tager et bad om morgenen kommer der gul væske, og det er utroligt ulækkert. Jeg har dog bestilt tid hos lægen.. Fuck om hun er kvinde, min pik skal være iorden!

    - v6 er sundt
Log in eller Registrér for at kommentere.