Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smager bittert

Indenfor de sidste 10 dage, er alt hvad jeg spiser og drikker begyndt at smage bittert - meget.
Medicin: Multivitaminpille, 2 D-vitaminpiller og 2 Tradolan dagligt.
Fejler ellers ikke noget. Troede det var noget jeg spiste, men nej nu er det alt, det er rigtig væmmeligt. Er der andre som har prøvet det sammen?
Mvh Vibeke

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej!!!

    Har selv prøvet dette og var ved at blive sindssyg indtil jeg fandt dette link. Det varede 11 dage for mig
    http://www.hyam.net/blog/archives/60
  • Indstillinger
    Tak for linket. Jeg har spist Pinjekerner den slags som sælges i dansker supermerkeder. Så det vil jeg teste på om nogle dage, er langsomt begyndt med vitaminpiller og D vitamin.
    Mvh Vibeke
  • Indstillinger
    Jeg har i dag oplevet en ret bitter smag i munden - både når jeg spiser og når jeg ikke gør. For præcis 2 dage siden spiste jeg små, kinesiske pinjekerner, købt i Rema 1000. Jeg har nu læst ganske mange indlæg her, der omhandler netop den problematik. Hvis jeg er heldig er symptomerne væk inden for ca. 14 dage. Det er ikke rart at tænke på, det skal vare så længe!
    Jeg synes, det er utroligt, at dette produkt ikke er taget af markedet. Rigtig mange har tilsyneladende problemer med det - og jeg kan da være bekymret: hvad har de pinjekerner indeholdt af stoffer - kemiske, forurening, gift, what ever? Dette til advarsel for andre - men også en opfordring til, at produktet ikke må blive indført i landet.
Log in eller Registrér for at kommentere.