Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad kunne det være?

Hej
Min kæreste og jeg havde på et tidspunkt ubeskyttet sex, hvilket vi også havde haft før uden problemer. Men efter denne gang har jeg haft en smule kløen "inde i" urinrøret. Det er ligesom når man har et sår og det klør når der kommer skorpe på. Nogle morgener, opdager jeg så at der er kommet en meget lille gul klat et eller andet ud af penis. Jeg tænker selv at det må komme af kløen. Hvad kan det være? Der er ingen andre symptomer, alt ser fint ud og der er intet der gør ondt ell. lign.

med venlig hilsen mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det lader da til at være en udmærket begrundelse for lige at blive undersøgt for noget kønsoverført.

    Det behøver i øvrigt ikke betyde, at hun har været hos andre end dig; der kan sagtens også være noget ubalance af en eller anden art enten hos dig eller hende.

    Hellere en gang for meget end en gang for lidt.
  • Indstillinger
    Tak skal du have. Tror også det er en fin idé at blive tjekket engang. HVordan foregår det hos lægen? Er det en urinprøve eller sådan noget? Er der evt. andre der har gået med samme "situation"?
  • Indstillinger
    Det er forskelligt hvordan læger undersøger... Klamydia kan man både undersøge for ved at pode med en "vatpind" og ved urinprøve...

    Uanset hvad, så start med at sige til lægen, at du ikke har prøvet det før, og er lidt nervøs. Lad vær med at køre dig selv op over det - herre gud, det varer et splitsekund .-)
Log in eller Registrér for at kommentere.