Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

P-PILLE PROBLEM.

Redigeret 19 april, 2010, 15:04 i Prævention
Hej alle i hjælpsomme mennesker.

Jeg er en pige på 15 år, som har lidt af et problem.
Jeg har fået udskrevet p-piller og venter nu bare på jeg får min mens igen, men da den er meget uregelmæssig, kan der være svært at vide hvornår den kommer. Min mens er lige pt. 2½ uge forsinket og jeg begynder at blive bekymret da det er længe siden den har været så forsinket.

Igår åndede jeg lettet op da jeg fik min mens (troede jeg) så jeg tog min første pille.
Her er mit problem så: Det viste sig imorges at jeg ikke havde fået min mens alligevel, da jeg ikke har blødt siden da. Nogen der kender en årsag? Og hvad gør jeg nu da jeg har taget en pille, men ikke rigtig kan forsætte?

Det skal lige siges jeg ikke har haft ubeskyttet sex overhoved.

Tusinde tak til dem der giver sig tid til at hjælpe (:

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan ikke helt forstå, at din læge ikke har talt med dig om dette. Jeg syntes, at du skal ringe til lægen i morgen og fortælle hvor uregelmæssig din menstruation normalt er, og spørge om du bare skal fortsætte med p-pillerne nu du tog en i dag... Det vil jeg tro at du skal.
  • Indstillinger
    min læge og jeg har snakket om det, og hun mente jo også at det var en god ide at få p-piller da det hjælper på uregelmæssig mens.
    -jeg kan først ringe til min læge imorgen, da de har lukket nu, så ved ikke lige hvad jeg skal gøre..

    tusinde tak for dit svar. (:
  • Indstillinger
    hov, jeg tog pillen igår aftes (;
    rettelse.
  • Indstillinger
    Uanset hvad, så har du jo taget én, så hvorfor ikke to :-)
    Så kan du ringe og tjekke med lægen at du skal fortsætte med resten af pakken.
Log in eller Registrér for at kommentere.