Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp mig - det svier og klør!

Redigeret 18 april, 2010, 13:23 i Underlivsbetændelse
hej, jeg er en pige på 15 snart 16.
jeg var for ca. en måned siden sammen men en dreng. og siden jeg var sammen med ham er det virkeligt begyndt at svie og klø helt vildt dernede! det var ca. en uge efter samlejet at det begyndte, og de færste to dage føltes det som om jeg tissede glasskår. jeg bad ham om og blive tjekket for klamydia, og han er nu blevet tjekket for alle kønssygdomme, og han skrev til mig: jeg har ingen kønssygdomme. kan det være noget andet. fordi det er virkeligt træls jeg hele tiden går og klør, og at det svier sådan :(
tusinde tak for hjælpen på forhånd.
p.s. jeg kan ikke snakke med min mor om det!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan umuligt vide hvad der er galt, men måske kan det være du har fået en ubalance i de bakterier, der skal være der.

    citat

    Det kan være på grund af irriterede slimhinder som følge af hyppig vask med sæbe eller meget parfumerede produkter. Men det kan også være forårsaget af stramme trusser eller et nedsat immunforsvar som følge af for eksempel stress, forklarer Ditte Trolle.

    Bakteriel vaginose er en slags skedekatar, hvor balancen mellem bakterierne i skeden forstyrres. Mælkesyrebakterierne forsvinder og erstattes af andre typer bakterier. Når der ikke længere er så mange mælkesyrebakterier i skeden, stiger PH-værdien, og den naturlige beskyttelse mod betændelse forringes.

    citat slut

    På apoteket kan du købe mælkesyrekapsler til skeden. Hvis ikke de hjælper må du til læge.
    Jeg tænker på kan du stole på han har været hos lægen. Jeg ville ikke.

    http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta ... gdomme.htm
  • Indstillinger
    jeg kender ham rimeligt godt, og hans storebror var med ham ved lægen samtidig, så jeg har valgt at tro på det. tak for hjælpen, ejg prøver at købe de kapsler. ved du hvad de ca. koster?
Log in eller Registrér for at kommentere.