Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

dygtig og klog endokrinolog søges!

Kan nogen anbefale mig en god endokrinolog i København?
Det skal være en der ikke kun kikker på tal, men også på livskvalitet og sympatiserer med Aker-klinikken i Norge. Da jeg også har narkolepsi er det vigtigt at endokrinologen ikke kun er optaget af sit eget felt, men også ved noget om sammenhænge.
Jeg har hashimotes på 6 år og skiftede i efteråret fra eltroxin til euthyrox.
Samme dosis i 5 måneder( 125mg om dagen) har betydet at mine tal har ændret sig, så jeg nu har et tsh der er for høj (ca. 35) og et andet ( hvad er det nu det hedder? som skal ligge lige under 1) som nu er på 0,06)Jeg har fået brev fra rigshospitalet om at jeg skal tage 50mg mindre om ugen.
Jeg vil gerne skifte fra at have forskellige læger der er på turnus og istedet have en fast som enten er privat praktiserende eller tilknyttet et hospital.
Jeg rejser gerne til en anden by om nødvendigt bare det er en god læge.
Eftersom jeg om et halvt års tid måske kan få tilkendt en pension i stedet for ledighedsydelse og udmattende uvished, er det meget vigtigt at finde en endokrinolog,der er interesseret i sine patienter og dygtig, hurtigst muligt!
Jeg håber at nogen kan hjælpe mig herind! Jeg bliver desværre så træt når jeg prøver at lede efter om nogen har skrevet noget tidligere jeg evt. kunne bruge at det hele går i sort, og sådan er der efterhånden gået måneder- så nu prøver jeg på denne måde. Hvis det på nogen måde er anstødeligt at skrive navne, eller anbefale læger, må man gerne skrive på til min email. lalucaz@gmail.com
På forhånd tak!

Kommentarer

• Håber for dig at der er nogle af dem, der er tilfredse der svarer dig..
    Jeg har ikke fundet nogle der er tilfredsstillende endnu, jeg er nu på rigshospitalet, men det første møde var ikke positivt.
    Der var dog en anden der svarede mig, og hun var tilfreds med rigsen.
    Jeg har også fået anbefalet hans perrild, han har privat praksis og er vist på bispebjerg også.. ( adr. og tlf. står i tråden "tsh o,o8")
    Jeg skal på rigsen igen 29.4 til overlæge Anne Hjarløv, jeg er spændt på hvordan det går..

Held og lykke
    Hilsen Tanya
  • Tak for dit svar! Jeg vil gerne høre om dit møde på Rigshospitalet.
    Jeg har fået en tid hos Perrild om en uge, men har ikke råd til mere end et par gange så det ville da være dejligt hvis man kan gå hos ham på Bispebjerg.
    Held og lykke!
  • Jeg er også nu hos Anne hjarløv.
    Og jeg er meget tilfreds
    Tanya
  • Det eneste minus er, at der er konstant lægeskift inde på Rigshospitalet. Så såre man finder en man har god kemi med, så er de der kun kort tid.
    Har også været ude for flere gange, at man tror man har tid hos en læge, og når man så ankommer, så skal man pludselig ind til en anden, det er ligesom lidt, hvem der har tid.
  • Jeg tror at man i starte går hos de veluddannede endokrinologer og så snart man er lidt mere stabil får manforsk forskellige læger der er på turnus og ikke altid ved nok og som glemmer at spørge til medicinskift og hvordan man har det!
    Jeg var hos Hans Perrild og kan fortsætte hos ham på Bispebjerg.
    Det er jeg meget glad for. Det var en god oplevelse.
    Jeg troede at Anne Jarløv var på Frederiksberg hospital?
    Man ved så lidt om sine rettigheder som patient!
    Det er også hårdt nok at være syg!
Log in eller Registrér for at kommentere.