Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mørke pletter på penis

Redigeret 16 april, 2010, 03:38 i Åben debat for mænd
Hej

Jeg er en grandvoksen mand på 20 år. Her i løbet af det sidste halve år er der begyndt at udvikle sig nogle små mørke områder på det yderste af penishovedet. Det startede som en lille plet som så blev en smule større men nu har jeg et helt lille område på det yderste af penishovedet lige ved siden af urinrørsåbningen.
Udover det, bliver jeg meget øm i det yderste af penis når jeg lige har været i seng med min kæreste men jeg ved ikke om de to ting hænger sammen. Pletterne er ikke ømme på nogen måde og de er heller ikke så fremtrædende men jeg vil gerne vide om der er nogen der kender til det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Noget sådant bør du bestemt lige få kigget på hos lægen. Det er da muligt det ikke er noget, men også muligt, der skal gøres noget ved det.

    Det kan du sådan set ikke regne med kan klares på et debatforum; nogle kan måske berette om nogle lignende pletter, men som så alligevel er noget helt andet, hvilket du ikke vil kunne bruge til noget, så smut du lige til læge for en sikkerheds skyld.
  • Indstillinger
    Rolig nu...
    Det kan godt være at det lød mere dramatisk, men det er nu bare et lille bitte område der er tale om. Det minder lidt om nogle utydelige skønhedspletter, hvilket jeg også troede det var til at starte med. Er det muligt at det kan være en skønhedsplet?
  • Indstillinger
    Ja, det kan det da godt - det kan også være noget andet. Jeg er ikke urolig, men det er heller ikke mit helbred. En skønhedsplet kommer ikke bare ud af det blå, og den vokser heller ikke.

    Per, Poul og Knud kan måske fortælle dig, at de har nogle pletter, der ikke betyder noget, mens Jens, Ole og Ib kan fortælle at de havde nogle, der krævede behandling. Det er det, jeg mener. I sådanne tilfælde kan du ikke bruge et debatforum til noget som helst.

    Det er dig, der vælger, om du mener det betyder noget eller ej.
Log in eller Registrér for at kommentere.