Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp - Hjælp og mere hjælp

Redigeret 14 april, 2010, 17:15 i Åben debat om sex
Jeg en velfungerende kvinde og min kæreste som jeg skal giftes med om et par måneder -
Har et seriøst problem, selv om vi er enige om vi skal være sammen resten af livet, og vist nok holder meget af hinanden, kan vi ikke få hverdagen til at fungerer, på trods at vi har været sammen i 10 år.
Vi har begge tidligere været gift - har særbørn, hvor vi gensidigt ikke har ret meget respekt for ungerne - jeg føler hans børn er snothamrende forkælede, og han mener mine børn er underlige fordi de på forhånd har udtalt de ikke gider ham - så langt så godt.
Vi har det af og til rigtigt godt med hinanden, kan finde ud af at få den nogenlunde hverdag til at fungerer med respekt for hinanden -
Jeg er i arbeje som sygeplejerske - og rimeligt i sikret tilstand
Han har været arbejdsløs i over et halvt år, og bitter
Det har påvirket vores forhold i negativ retning
Vores sexlev har været for meget nedadgående de sidste 5 -6 år - måske min skyld eftersom jeg blev stjeretosset over hans internetsex og vidiofilm i mit fravær, samtidig med han fravalgte vores samliv.
¨Jeg har bedt ham om - at give mig fri, således at jeg kunne/ måske få et sexliv ved siden af, men dette siger han nej til.
Ergo, skal skal vælge, at lægge mit personlige behov på hylden, for at hylde hans - eller også skal jeg ud og finde en modpart med samme problematik.
Ideen er ikke hyggelig, eftersom jeg helst skal være forelsket for at få glæde af det - MEN jeg gider ej heller at lægge mine behov på hylden - og sige, det var det.
Tidligere har vi haft et sexliv der var forrygende - han var opfindsom, glæden var i begges tilfælde god - men nu - skal vi have sex, så er den eneste mulighed, at jeg lægger op til det, og så handler det om 3 ryk g en aflevering, og så ligger jeg der og ser dum ud -