Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg savner sex

Redigeret 12 april, 2010, 13:30 i Kvindelige sexproblemer
Jeg er så ked af alting lige nu.....Min kæreste og jeg har nu boet sammen i 5 mdr...vi har det sååå godt sammen, snakker også fint om sex.....men det er som om han ikke gider mig, eller jeg ved ikke hvordan jeg skal udtrykke mig..... han siger han har meget lyst til mig og gerne vil mig sexuelt rigtigt meget.....men jeg føler det er mig der er drivkraften i det hele.....jeg føler mig så ymyget når det næsten altid er mig der går i "krig".....Det gør at jeg ikke kan få orgasme.....dermed er det en ond cirkel........
En anden ting er at jeg har fundet ud af han onanere når jeg køre hjemmefra af en eller anden grund...............hvorfor gør han det? hjælp mig jeg kan ikke holde det ud længere......At han onanere gør vel alle og jeg ønsker egentlig ikke at spørge ham hvorfor....men jeg er på nippet til at finde mig en elsker da jeg ikke selv kan gi mig orgasme som jeg savner så meget.....

Kommentarer

  • Indstillinger
    I har det rigtigt godt sammen og taler også fint om sex. Hvad siger han, når du fortæller ham om, hvordan du har det?

    Det er du nok nødt til at få med, hvis du skal have nogle brugbare råd her fra.

    Jeg synes da ikke, der skulle være noget i vejen for, at du fortæller ham, at det piner dig, at han onanerer, når han samtidig ikke har lyst til dig. Min mand har da ikke onaneret i årevis, det har han ganske enkelt ikke brug for, så det at du tror at de fleste - hvis ikke alle - mænd gør det, er altså ikke helt rigtigt, men det nu rigtigt nok, at mange mænd gør det, fordi de på den måde får noget, de ikke kan få fra en partner, og det er da fint nok, bør bare ikke være en erstatning, når man har en sød og villig kæreste.

    Hvis du kan fortælle lidt om, hvad han siger, når I taler sammen om disse ting, så kan det være nogen kan se et billede og komme med et råd.
Log in eller Registrér for at kommentere.