Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

en hård klump i fedtet på maven , hvad er det ?

Redigeret 12 april, 2010, 11:11 i Åben debat om overvægt
jeg har for nyligt opdaget at jeg har en hård klump af en eller anden slags i maven , går ud fra den sidder i fedtlaget da jeg kan presse mine fingre ind omkring den(hvilket resultere i en sidestiks agtig smerte) , nogle der har nogen ide om hvad det er ?
jeg er på kur og har tabt en del vægt , samt er stoppet med at ryge , hvis nogle af de to ting har kunnet skabe denne "ting" udover det er jeg permanent tørstig!

nogle der har nogle ideer om hvad det kunne være ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har en knude siddende lidt under taljen. Jeg kan også få fingrene ned omkring den. Den kan ikke ses, kun føles.
    Til tider kan den genere ved at gøre lidt ondt.
    For mange år siden fik jeg kort tid efter hinanden en knude samme sted. De blev begge fjernet. Dengang sagde lægerne, det var indvendige modermærker.
    Det studser de over i dag, de kalder det sikkert noget andet.

    Jeg fik igen en samme sted. Da jeg opdagede den for flere år siden var den som en ært.
    Nu er den noget/lidt større. Den er blevet scannet og lægen sagde den ikke betød noget. Det tror jeg på, for den har siddet der i mindst 30 år.

    Om din er af samme slags kan jeg naturligvis ikke vide. Men nu ved du man kan få sådan nogle.
    Men spørg hellere lægen. Knuder skal man være forsigtig med.
  • Indstillinger
    okay det var godt at vide at det findes , er bestemt ikke glad for knuder , de er bare lumske.

    tusin tak for dit indlæg :)
Log in eller Registrér for at kommentere.