Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skedeforsnævring? har jeg brug for det?

Redigeret 12 september, 2015, 02:26 i Kvindelige sexproblemer
Hjælp, hjælp, hjælp!!

Jeg er en kvinde på 21, der har født et barn og ikke føler sig særlig stram mere.
Min kæreste er en hel del ældre end mig og har været sammen med utrolig mange kvinder. Han syntes at jeg har den mest fantastiske mis i hele verden men føler det bare vitterlig ikke sådan (det skal lige siges at han er godt veludrustet ). Jeg har snakket utrolig meget med min læge og været til forskellige gynækologer omkring det og de synes bestemt heller ikke at der er noget problem, tværtimod. Den ene sagde tilgengæld at min bækkenbund var meget overbelastet pga for mange knibeøvelser, men nu har jeg helt ladet være med at lave dem i 3 mdr. som hun forslog og der er stadig ingen ændring.
Jeg har det på den måde at når han trænger sin penis ind i mig er det helt fantastisk men efter 2-10 min er jeg så våd (nogen gange kommet) og kan simpelthen bare ingenting mærke, selvfølgelig er der nogen stillinger der er bedre end andre men alt i alt ender det stadig op med at jeg ingenting kan mærke og det er virkelig frustreende at der ikke er nogen hjælp at hente og der ikke ér nogen der mener at mit problem er alvorligt og at det er meget normalt hos kvinder at de ingenting føler når de først er godt våde eller kommet.

Sig mig engang kvinder, har i det på præcis samme måde som mig?

Nu har jeg overvejet en del at få lavet en skedeforsnævring. Er der nogen af jer der har prøvet det, har kendskab til det og evt kan anbefale det eller bare vejlede mig lidt?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Når flere læger/gynækologer fortæller dig at du IKKE har en slap skede, så syntes jeg virkelig at du skal lytte til dem.

    Du skriver, at det er når du er blevet meget våd at du mister følelsen, og det har jo næppe noget at gøre med om du er stram eller slap.

    Når du tænker så meget over det, at du ligefrem overbelastede dit underliv med knibeøvelser, så tror jeg snarere at det her foregår inde i dit hoved.

    Men hvad siger din kæreste? Virker det på ham som om at din skede ikke "tager imod" efter et par minutter?

    Vil det kunne hjælpe at have et håndklæde inden for rækkevidde og så tørre dig undervejs i samlejet?

    Tænk dig nu rigtig godt om inden du vælger en operation. For det første er der helt sikkert risici forbundet med en sådan (hvad hvis du mister følelsen helt?) og for det andet er du kun 21 år gammel, så det kan tænkes at du senere hen skal føde flere børn, og så kan jeg forestille mig at operationen er spildt.

    Har du prøvet at tale med de andre piger i din mødregruppe om problemet? Måske de oplever noget lignende.
  • Indstillinger
    Hej :) jeg har samme problem og min kæreste og jeg kæmper med samme problem. Vi har dog stadig sex, men når vi taler om det føler jeg mig såh ydmyget at jeg ik vil ha sex flere måneder. Så her er det blevet en tabu :(

    Jeg hsr os været til gynækolog i Danmark og været til fyseteupeut .. De mente ikke jeg havde brug for nogen operation.

    Så betalte jeg 12.000 dk kr i Sverige http://www.plastikinstitutet.se/?gclid= ... Al428P8HAQ

    Jeg fik suget noget fedt på maven som blev lagt i mine vægge oppe i mig.

    Lad vær!! Det virker ik... Overhovedet. Føler de har snydt mig.

    Nu har jeg sparet 30.000 kr op igen som jeg overvejer at bruge på DR obitz eller på ingves klinik i Gentofte .. Jeg SKAL ha mit sexliv tilbage ...




    Og til læger der siger man ska vente til efter man har fået alle ens børn. Jeg tror ik i kan sætte jer ind i hvor ydmygende det er, at sku ligge der med spredte ben mens ens kære mand ligger og virkelig prøver at komme, trods ens slappe skede!! Er det virkelig måden jeg ska bli gravid næste gang. Det er jo SÅH ydmygende !!! Og jeg forstår virkelig ik hvorfor i tar os mere alvorligt. Mit sexliv betyder virkelig meget for mig. Og for mig ville det svare FULDSTÆNDIG til hvis jeg gik op til min læge og sagde jeg kun ku få tøre havregryn ned når jeg spiste, og lægen så bare svarede at jeg jo ikke sultede og jeg sagtens ku leve af tøre havregryn resten af mit liv....

    Hm...
Log in eller Registrér for at kommentere.