Kønsvorter -hulk!
Hulk hulk og øv altså.
Jeg har i et par uger gået og undret mig over at jeg føltes ujævn når jeg rørte med en finger ved skedeindgangen, men slået det lidt hen...
Nu er der ingen tvivl: Jeg har igen fået kønsvorter!
Fik det første gang for 4-5 år siden -2 mdr efter min veninde som jeg dengang boede med også fik konstateret kønsvorter...
Inden for 1,5 år var jeg i behandling med Warte 3 gange, særligt de to af udbrudene var svære at komme af med.
Har de seneste år været så lykkelig at være sluppet af med dem. Jeg havde nemlig hørt at det var meget sansynligt de ville vende tilbage i løbet af det første år, men at risikoen derefter var meget meget lille...
Kønsvorterne sad dengang kun i området omkring skedeindgangen, men nu sidder de inde i mig!
Hvordan behandler man lige deroppe???
Jeg har først kunne få en tid hos lægen i næste uge, og er simpelthen så led og ked af tanken om IGEN at skulle kæmpe med det forbandede virus!
Behandlingen har jeg tidligere fundet ret smertefuld, så i kan nok forestille jer min skræk for hvordan de næste (mange) måneder kommer til at forløbe med behandlinger deroppe.
Gid man dog havde været 15 år yngre og var blevet vaccineret mod HPV mens tid var...
I bagklogskabens lys havde kondomer selvfølgelig også været en lille pris at betale for forsikring om ikke at få kønsvorter.
Av av av -smerten er at mærke både fysisk og psykisk, for den væmmelse jeg/man føler ved sig selv når man har kønsvorter, kan ikke sammenlignes med klamydia m.fl.
Hulk...
Jeg har i et par uger gået og undret mig over at jeg føltes ujævn når jeg rørte med en finger ved skedeindgangen, men slået det lidt hen...
Nu er der ingen tvivl: Jeg har igen fået kønsvorter!
Fik det første gang for 4-5 år siden -2 mdr efter min veninde som jeg dengang boede med også fik konstateret kønsvorter...
Inden for 1,5 år var jeg i behandling med Warte 3 gange, særligt de to af udbrudene var svære at komme af med.
Har de seneste år været så lykkelig at være sluppet af med dem. Jeg havde nemlig hørt at det var meget sansynligt de ville vende tilbage i løbet af det første år, men at risikoen derefter var meget meget lille...
Kønsvorterne sad dengang kun i området omkring skedeindgangen, men nu sidder de inde i mig!
Hvordan behandler man lige deroppe???
Jeg har først kunne få en tid hos lægen i næste uge, og er simpelthen så led og ked af tanken om IGEN at skulle kæmpe med det forbandede virus!
Behandlingen har jeg tidligere fundet ret smertefuld, så i kan nok forestille jer min skræk for hvordan de næste (mange) måneder kommer til at forløbe med behandlinger deroppe.
Gid man dog havde været 15 år yngre og var blevet vaccineret mod HPV mens tid var...
I bagklogskabens lys havde kondomer selvfølgelig også været en lille pris at betale for forsikring om ikke at få kønsvorter.
Av av av -smerten er at mærke både fysisk og psykisk, for den væmmelse jeg/man føler ved sig selv når man har kønsvorter, kan ikke sammenlignes med klamydia m.fl.
Hulk...
Kommentarer
Se lige indlægget FODVORTER, der har jeg lagt et link ind om Thuja D6, kan også bruges her.
Men du skal kontrolleres ved læge efter 3 måneder, for at være sikker på at du er fri for kønsvorterne.
Få evt. tjekket dit A-Vitamin....
Kondomerne er vigtige, hvis du vil undgå kønsvorterne i fremtiden.
God bedring
Mange hjertelige hilsner
Rita
Nu er jeg desværre os så uheldig at blive ramt med den møg irreterende sygdom Kønsvorter, derudover er jeg også meget uheldig ramt er Herpes .
Men ang. kønsvorterne, havde jeg fra starten af, dem både inden og uden for skeden . Jeg fik så Condyline til at smører mine med, og dem inden i skeden forsvandt i løbet af få antal gange jeg skulle smører dem, men de to uden for skeden døjer jeg stadig med . Men min erfaring siger i hvert fald at det er nemmere at dem inden i skeden til at forsvinde , så derved vil jeg sige du er "heldig" at det er der de er kommet i stedet for uden for igen, da udover min erfaring siger, har jeg også læst at det er nemmere at komme af med kønsvort på våde og fugtede områder .
Så bare rolig , du skal nok få dem væk hurtigt - og dit immunforsvar har også allerede opbygget et forsvar mod sygdommen, så det kan derved os være at den hurtigere slår virussen tilbage end tidligere.