Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Penis forøger

Redigeret 8 april, 2010, 03:35 i Mandlige sexproblemer
Er der nogen der kender et middel/redskab eller andet der eefiktivt kan f
forøge penis?
m.v.h. Mr.mini

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der findes masser af diverse piller og miksturer, der påstås af virke, nogle mere farlige og livstruende end andre - så hvis du vil bevæge dig ud i den jungle, hvor du med overvejende sandsynlighed først og fremmest kommer af med en formue og i øvrigt ender med samme størrelse, som du begyndte med, så bør du sikre dig med en læge eller farmaceut, at det i det mindste ikke er farligt at indtage.

    Jeg må desværre beklage, jeg tror ikke "vidundermidlet" er opfundet. Hvis det virkelig fandtes, så er det da underligt, man kun kan få det gennem suspekte hjemmesider, ikke?

    Ligeledes kan du også finde en hel del "torturinstrumenter", - igen kun gennem suspekte hjemmesider og til en formue - som du da godt kan forsøge dig med, hvis du virkelig vil byde dig selv noget sådant, men tænk dig grundigt om. Jeg vil da ikke afvise, at du på den måde ved i lang tid at have gennemgået diverse lidelser og smerter, kan vinde ½ cm.

    Jeg vil foreslå dig at finde ud af, om du nu virkelig er så vanskabt, som du tror, og det gør du ved at kontakte en læge - muligvis endda en speciallæge.

    Ellers skal du øve dig i at blive en god elsker - og når du er blevet det, så har den størrelse altså ikke den store betydning. Det er mellem ørerne, du får en stor penis - ikke mellem benene.
Log in eller Registrér for at kommentere.